DAGENS UR
Haha Jacob, ja det bliver nok "cookie-time" igen så Icon_lol
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, onkeldunkel
Svar
God weekend

Plexi på armen her

İmage
Mvh Kim 
Svar
LLD på den sidste feriedag, god weekend til alleİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Cookie time God weekend

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Dagens ur i godt vejr

İmage

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk
[-]
  • Esni, KOP, Larsb, Møller
Svar
(30-08-2019, 09:32 AM)BadHamster Skrev: Men de kunne desværre ikke hjælpe mig, den skulle afleveres ved den GS forhandler der har solgt uret. Det er købt ved Klitgaard i Aalborg og jeg bor i Middelfart, så de har heldigvis sagt at jeg bare kan sende det op til dem og se vil de kigge på det Icon_smil

Er det garanti på uret? - undrer mig bare over at Halse ikke tager imod det, mente at man med Seiko kan aflevere hos alle forhandlere af deres ure!

Spørger da de også huserer i min lyst til købe.....
Svar
Ja, der er garanti på, uret er fra 03/19.

Jeg troede også man kunne gå til hvilken som helst GS forhandler med garantisager, men åbenbart ikke...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Nok fordi det i realiteten er en reklamation, idet det må antages at fejlen var på uret, da det blev solgt fra forhandleren - derfor er det en sag mellem køber og forhandler jfr. den danske Købelov.

At forhandleren så i dette tilfælde måske kan få det repareret hos Seiko over garantien, ændrer ikke på dette.

Var det noget, som var opstået efter salget - altså efterfølgende omstændigheder, så er det muligt, at det havde været anderledes.

Blot mit bud Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Forsøger igen at gå med dette ur, før i tiden elskede jeg B42 men de er blevet for store til mig.İmage

Sendt fra min ONEPLUS A6013 med Tapatalk
[-]
  • tg
Svar
I London forleden...
Jeg havde desværre ikke meget tid til spas men der er ellers fine forretninger.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP, MTF, Møller
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)