DAGENS UR
24/7
/
Kristen
Svar
Tager oftest uret af når jeg kommer hjem fra arbejde, og tager det på igen morgenen efter.
Keld
Svar
De sidste to dage har jeg malet hus, så det var uden ur.

Ellers er det kun når jeg sover og bader jeg ikke har ur på. Ofte skifter jeg dog ur når jeg kommer hjem fra arbejde, ligesom jeg ofte skifter tøj.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Ej ur på i sengen eller i bad.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
[-]
  • Larsb
Svar
zu allem überall Icon_e_biggrin1
İmage
İmage
İmage
Det rigtige valg til den rette lejlighed men aldrig ikke noget ur. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Larsb, MichaelA, pbr, phrede
Svar
24/7 x 365 ............. dog ikke i bad, hvis uret eller remmen ikke er til det - hvis de er, så er de også med i bad !!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Fedt ur og rem Peter  Icon_hjerte
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
Ja, den kombo er jeg rigtig glad for - sjovt nok, for jeg har ellers altid været til lænke, men Erica´s er bare så behagelige at have på. Og med Aerospace både i quartz og titanium, så er det let som en fjer !! 63 gram som den sidder dér !  Icon_Up

Den grønne gummirem, du har fået til dit Pam ser også fed ud ............... men uden at ville genere uret, så synes jeg faktisk, at det så bedre ud på Erica´s SWICK !!  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ok, så næsten den eneste :-). Jeg er glad for at jeg trods alt har et par artsfæller :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Berlin, Casio, solskin og en sour Cru X i glasset.
Ferie, ja tak!
İmage
[-]
  • Larsb, Miwes, tg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)