DAGENS UR
Det var til mig Keld, da jeg er blevet rigtig glad for mit 38mm Omega Dynamic ;-)

Og ja Onkeldunkel, jeg synes det er super på min arm, men det har også en højere profil og chrono knapper, hvilket giver det lidt mere "presence" på armen. Men om et 5711 passer mig eller ej, er pga. prisen også irrelevant.... hvor smukt det så end er ;-)
[-]
  • keldw, onkeldunkel
Svar
(27-07-2019, 10:10 PM)KimT Skrev: Det var til mig Keld, da jeg er blevet rigtig glad for mit 38mm Omega Dynamic ;-)

Det er bare mig der er lidt træt :-)
Keld
Svar
Regnvejssøndagstrøsteur...

İmage

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Den kan vist trøste alt Icon_drool
[-]
  • cfnissen
Svar
Fantastisk ur. 

Claus vinder  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Efter stor kamp lykkedes det mig endeligt at få mit CWC SBS på armen igen (den observante vil kunne genkende dette som pbr’s tidligere ur), efter konen har båret det en måneds tid.

İmage

Jeg er ikke helt afklaret med om det var prisen værd, lige pt. render konen rundt med mit 214270 på armen...
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh
Morten
Svar
Feriespam..

İmage
Mvh Kim 
Svar
Dagens ur
İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • BadHamster, doxa300
Svar
(28-07-2019, 07:29 PM)sweeperdk Skrev: Efter stor kamp lykkedes det mig endeligt at få mit CWC SBS på armen igen (den observante vil kunne genkende dette som pbr’s tidligere ur), efter konen har båret det en måneds tid. 

Jeg er ikke helt afklaret med om det var prisen værd, lige pt. render konen rundt med mit 214270 på armen...

Tillykke med udfaldet af kampen ................ tror jeg nok !!  Icon_e_biggrin1

Er ikke helt sikker på, om jeg ville have gjort det bytte  Icon_lol
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)