DAGENS UR
GS hænger godt fast :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(16-06-2019, 09:16 PM)pbr Skrev:
(16-06-2019, 07:29 PM)phrede Skrev: Jeg har hentet et ur i dag som jeg har været lige så spændt på at få som med mit 116600 for 5 år siden....

ØJ !!! Den er bare så flot - det er nok (om noget) mit drømmeur, blandt de mere moderne ure !!!

Jeg spekulerede godt nok på, hvem der havde købt den - går ud fra, at det er den Thomas havde til salg for en uges tid siden ?

Dejligt at den er endt hos én herinde fra, så vi kan få glæde af billeder af den i brug !!  Icon_Up

STORT tillykke med et fantastisk ur !  Icon_flag Icon_flag Icon_flag

Tusind tak, Peter!
Jeg er også helt oppe at ringe! 
Jeg har været ret heldig at købe det fra nyt og netop dét falder sammen med at jeg kunne købe det på den sidste dag i min barsel, og datoen på kortet er kun 17 dage efter min søns fødsel :)
Jeg skyndte mig at flå plastikken af uret og tage det i brug og få en fin patina af livet :) -Billeder følger der helt sikkert mange af :)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • pbr
Svar
Stort tillykke - både med uret og med sønnik !!  Icon_flag Icon_flag Icon_flag  

Dét bliver da nødt til at være en "keeper" for alvor !!  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(16-06-2019, 09:24 PM)Avantismo Skrev: Absolut et fedt ur.

Jeg havde i en periode meget stor lyst til at købe et nyt / nyere Batman eller Pepsi.

Men har faktisk helt opgivet det, da jeg fandt ud af hvad Rolex markedet pt kræver af dets købere.

Er skrevet op hos Klarlund Towers, men det kommer aldrig til at ske.

De ringer aldrig. Sådan er det bare. Det har jeg accepteret.

Listepris ok. 

100% over listepris. Pænt nej tak.

Uanset hvad så er det bare et pivlækkert ur i høj høj kvalitet.

Stort stort tillykke  Icon_hjerte

Tusind tak, Kim!
Jeg købte det af til brugt-markedsprisen i efteråret '18 og var for øm overfor det, så solgt det hurtigt igen. Nu er det købt til listepris og det gør at det kommer til at blive brugt som det er skabt til. ÅH hvor jeg glæder mig til eventyr med det på!

Men jeg vil jo så advokere for at det betaler sig at være skrevet op hos Klarlund selvom man må være tålmodig.
Ursamlingen er iøvrigt PT reduceret til SD, Speedmaster samt den nyfødte GMT-Master II :)''
--

[-]
  • cfnissen
Svar
Der er kun kærlighed og good vibes herfra.

Men hvem ved... Mirakler sker...

Regner dog ikke med nok i den nærmeste fremtiden (20 år) Icon_sign
Mvh Kim 
[-]
  • pbr, phrede
Svar
(17-06-2019, 08:46 PM)pbr Skrev: Stort tillykke - både med uret og med sønnik !!  Icon_flag Icon_flag Icon_flag  

Dét bliver da nødt til at være en "keeper" for alvor !!  Icon_blink

Mange mange tak!
Ja, det er også min forhåbning! Det har så mange at de ting der gør dét for mig at det må og skal blive hos mig. Især MK 2 lunetten hvor farverne er mere mørke og tæt på det originale Pan-Am end MK 1 som var mere violet-tonede (giver jeg mening?)

Her er originalen som (sammen med et Mil-sub til SD 116600) udgør grunden til min interesse overhovedet begyndte:

İmage
--

Svar
Det giver helt klart mening og jeg er MEGET enig !!

Listeprisen er også noget mere rimelig end de vanvittige priser som de bliver solgt til på grey-market og som "ny-brugt" !!

Havde jeg pengene og blev jeg tilbudt et til listeprisen ville jeg slå til uden at betænke mig et sekund - også hvis det blev nødt til at være mit eneste ur overhovedet !! Icon_hjerte
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • phrede
Svar
İmage

-via iPhone
--

Svar
Friskfanget Limited Turtle.

Denne gang direkte fra Japan.

İmage
Mvh Kim 
Svar
så cool med de Japanske tegn!!

mon ikke det er Kanji..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)