16-06-2019, 05:06 PM
Vi kører nu også alt fælles herhjemme og har gjort det i over 20 år. Så hun vil vide jeg har brugt pengene, men nok ikke altid til hvad ?
|
Uopmærksom...
|
|
16-06-2019, 05:06 PM
Vi kører nu også alt fælles herhjemme og har gjort det i over 20 år. Så hun vil vide jeg har brugt pengene, men nok ikke altid til hvad ?
16-06-2019, 05:11 PM
Vi kører også 100% fællesøkonomi her, men hun interesserer sig overhovedet ikke for penge. Det betyder at jeg styrer det og hun er ligeglad bare der er penge når hun skal bruge nogle.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
16-06-2019, 06:13 PM
Det samme her med mit sidste GS - der kom DHL med det kl. 18.30, så der måtte jeg også krybe til korset - specielt fordi det skulle have været der mellem 16-17, så jeg rendte jo ud til døren/haven hver eneste gang jeg hørte motorlyd :-)
(16-06-2019, 12:14 PM)cfnissen Skrev: Med mit sidste køb måtte jeg tilstå på forhånd, da det kom med FedEx, men der blev først tilstået sekunder før de ringede på dørklokken. Sent from my iPhone using Tapatalk
16-06-2019, 06:17 PM
Men i lægger da mærke til hvad konen foretager sig, ikke?
Frisør mindst 1 gang om måneden, nye sko og tasker samt masser af dyr creme. Mvh. PHO
16-06-2019, 06:53 PM
Fruen står 100% for styringen af vores husholdning/økonomi styring,
Det interesser mig slet ikke, jeg har overordnet hvad jeg skal bruge og kan lave de køb "fra hoften" jeg har lyst til, den slags indkøb drøfter vi ikke kun hvis vi f.eks. er ude og shoppe sammen. Men med større indkøb som f.eks. Ure så har jeg det sådan at uanset om hun ikke opdager uret, Så skal hun have info om mine planer før jeg trykker køb, men det handler for mig mere om ærlighed/åbenhed. For den ene part kan sagtens fortage større indkøb til husholdningen alene, F.eks. Står jeg altid for indkøb af biler kravet til hendes er bare der skal være kop holder og automat gear. Ligesom hun selv stod for indkøbet da vi skulle have nyt køkken, Jeg forlangte bare amerikaner køl og skrående emhætte så man ikke slår panden imod. Det virker for os. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
17-06-2019, 10:33 AM
Vi har fælles økonomi, og nu er min kone også blevet smittet af det der med ure, så det er en fælles fornøjelse. Det gør det ret meget sjovere, at vi kan kigge på ure sammen, og ikke bare til en af os.
17-06-2019, 10:37 AM
Jeg kender en mandlig urtosse, der har over 15 Rolex Submariner.
Ikke to er helt ens. Jeg er helt sikkert på, at hans kone tror at han KUN har et ur Mvh Kim
17-06-2019, 11:01 AM
17-06-2019, 03:15 PM
Jeg er nu glad for at min kone bruger penge på frisør, tøj og anden vedligeholdelse.
....når jeg tænker på alternativet! Og at hun er så opmærksom på mig og mit udseende, at hun rent faktisk lægger mærke til mine ure. En gang i mellem siger hun:" Er det ikke længe siden, at du har fået et nyt ur? Jeg tror, at du trænger!" / Kristen |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|