DAGENS UR
Engine breakdown. 

Kender først dommen i næste uge. 

Frygter det værste. Audi er ikke helt billige  Icon_cry
Mvh Kim 
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Gå-tur-med-hund-og-hente-morgenbrød skud

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
(19-05-2019, 09:03 AM)keldw Skrev: Gå-tur-med-hund-og-hente-morgenbrød skud

Hver gang jeg ser et billede af din Patek står mit "ur-hjerte" stille et øjeblik - det er så fedt et ur !!  Icon_Up

Her er det Aerospace Evo på armen og uden hund - uret har praktisk talt ikke været væk fra mit håndled siden jeg fik det !!  Icon_hjerte I kan ligeså godt vænne jer til daglige billeder af uret  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(18-05-2019, 10:08 PM)Avantismo Skrev: Engine breakdown. 

Kender først dommen i næste uge. 

Frygter det værste. Audi er ikke helt billige  Icon_cry

Fik trykket like istedet for svar sorry.

Hvis den ikke er løbet tør væsker, har kogt eller misset timingen mellem top og bund,
Så tror jeg ikke du behøver at frygte så meget, tit er det dyreste omkring rep. Af biler i dag arbejderlønninger, og vælger man en reparatør uden dyre forpligtigelser kan man spare en del der.

Audi er jo i VAG gruppen så der er masse af muligheder både for indkøb af stumper,
Samt sammenligning af priser, jeg husker dog ikke at reservedele var specielt dyre til Audi da jeg var "in the game"
Her taler jeg så også om det som kaldes (men ikke nødvendigvis er det) uoriginale reservedele.

Håber det ender positivt for dig. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Avantismo
Svar
Tak Jacob.

Ingen lækager. Men helt død motor.

Det kan desværre være mange ting.

Jeg krydser fingre og trøster mig med en dejlig isbjørn imens.

İmage
Mvh Kim 
Svar
Jaja, jeg bøjer mig. En klog mand talte mig vist til fornuft.

Den ryger ingen steder.

İmage
Svar
Det var så lidt !  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • sweeperdk
Svar
Det eneste nyere Rolex jeg på nuværende tidspunkt kunne se mig selv med :-)
[-]
  • pbr
Svar
Daytona på tur. Sidder pt i Schiphol lufthavn i Amsterdam.

Jeg har lige været i samtlige urbutikker. Lidt sløjt og kedelig.

Rolex- butikken havde nok kun 25 ure udstillet og ingen sportsmodeller overhovedet

Ciaooooo

Møller

İmage
[-]
  • Larsb, MichaelA, MTF
Svar
Efter at min JLC Extreme World Chrono har været til salg i mere end et år, og trods en prisnedsættelse undervejs, ikke er blevet solgt har jeg taget den hjem og overvejer om jeg skal prøve at sælge den privat (så kan jeg gå lidt længere ned i pris). Det skal nævnes at det ikke er sælger der er noget galt med, de to andre JLC ure han fik til salg solgte han for mig på et par måneder. Det er nok snarere trægheden for store ure i markedet.

Nu har jeg så taget uret på i weekenden, og som det funkler som nyt (fik fuldt service ved JLC inden det blev sat til salg) kan det sgu godt være jeg ender med at beholde det. Og udskyder mine øvrige urplaner til der er sparet noget mere op på urkontoen.

İmage
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)