Så blev det Speedmaster tid hos mig (nu med billeder af æske, opdateret 16. maj)
Så er der billeder af kassen. Har sat billeder ind i den originale post.

Claus

Svar
Rigtig fedt Speedmaster, stort tillykke med det

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hilsen JohnMin Instagram profil.
[-]
  • cfnissen
Svar
Tak. Bliver også gladere og gladere for det!

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Hej Claus,

Tillykke med tilføjelsen til samlingen.

Jeg har generelt et lidt stramt forhold til alle disse LE, men denne speedmaster trykker på de helt rigtige knapper for mig. Jeg synes at de farvede elementer er lige tilpas til at den bliver et friskt pust.

Ud fra din samling tænker jeg at du er mest til remme, men jeg tror at din nyerhvervelse vil se super fed ud på en original speedmasterlænke?
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
Omend det fylder meget i skabet, kan de altså noget med tilbehør :-)
[-]
  • cfnissen
Svar
(18-05-2019, 08:27 AM)116520 Skrev: Hej Claus,

Tillykke med tilføjelsen til samlingen.

Jeg har generelt et lidt stramt forhold til alle disse LE, men denne speedmaster trykker på de helt rigtige knapper for mig. Jeg synes at de farvede elementer er lige tilpas til at den bliver et friskt pust.

Ud fra din samling tænker jeg at du er mest til remme, men jeg tror at din nyerhvervelse vil se super fed ud på en original speedmasterlænke?

Tak! Er også selv overrasket over hvor godt traditionsbruddet virker.

Tog lige et nærbillede, der har alle tingene med, der gør den anderledes - farverne, tallene, viserne, skivens farve.

İmage

Ja, jeg er klart til remme. Men vil da tage et kig på lænken.

Claus

(18-05-2019, 09:23 AM)KimT Skrev: Omend det fylder meget i skabet, kan de altså noget med tilbehør :-)

Ja for fanden. Og konen kigger på én som om man er tosset...

Men ja, de er gode med tilbehøret.

Så du æsken til det nye jubilæumsspeedmaster i stål? Uret står på en lille månelander-model i et månelandskab. For cool.

İmage

Claus

Svar
Ja, det er super cool. Havde jeg penge, havde jeg købt :-)
[-]
  • cfnissen
Svar
Det dér jubilæums Speedmaster er for fedt !! Icon_drool

Hvis jeg havde penge, så kunne jeg godt se mig selv købe det ................ men ikke uden at have en helt traditionel "Plain Jane" Speedmaster Moon Watch i kassen også ! Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg er helt helt enig Peter. Det er så åndssvagt lækkert. Men, til trods for at jeg er i overvejelsesfasen omkring mit 216570 og om det skal videre, så synes jeg alligevel det er prissat lige lidt højere end jeg synes det bør være.
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
Jeg er ikke engang klar over hvad det står til ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)