Så blev det Speedmaster tid hos mig (nu med billeder af æske, opdateret 16. maj)
Tillykke med den! Den er sku lidt funky men fed på en måde! Fedt med noget farve!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Velkommen i Speedy klubben  Icon_cool  Man må sige du har gået din egen vej, en noget speciel Speedy, ikke for alle, men klart med dine New York oplevelser, så kan det da ikke gøres bedre. Tillykke med Speedmasteren.  Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg syntes det er et rigtig flot og dejlig friskt bud på et Speedmaster - og ja, et man sagtens kan have udover en “almindelig” Speedy Jeg kan også godt lide at den tager inspiration fra en gammel ref, og ikke er en 1 til 1 remake - tillykke med uret og den skønne baggrund for netop dette ur
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
Kæmpe tillykke - jeg synes det er virkelig flot og jeg så en på Facebook, som havde det på en grå eller sort canvasrem - det var også pænt :-) Icon_flag
[-]
  • cfnissen
Svar
Dejligt ur og tillykke med uret Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
Tillykke Claus. Jeg kan godt lide den farverige version.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
Tillykke med den specielle Speedmaster. Jeg har stor forståelse for DIN baggrund for at vælge netop dette ur.
Generelt må jeg dog sige, at jeg er noget forbeholden overfor de mange urfirmaer, som laver LE udgaver samme med Hodinkee. Icon_blink
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
(13-05-2019, 11:55 AM)onkeldunkel Skrev: Kæmpe tillykke - jeg synes det er virkelig flot og jeg så en på Facebook, som havde det på en grå eller sort canvasrem - det var også pænt :-)  Icon_flag

Når jeg får kassen, så ligger der en grålig nato-rem i. Super flot. 

Måske er det den?

Claus

(13-05-2019, 03:56 PM)jk Skrev: Tillykke med den specielle Speedmaster. Jeg har stor forståelse for DIN baggrund for at vælge netop dette ur.
Generelt må jeg dog sige, at jeg er noget forbeholden overfor de mange urfirmaer, som laver LE udgaver samme med Hodinkee. Icon_blink
JK

Ja, det er en lidt underlig konstruktion, men der er jo flere med i det game (fratellowatches, revolution, the rake mfl. ) 

Se det også som en test af nye forretningsmodeller til nye kundesegmenter. 

https://medium.com/@idavchev/hodinkees-1...5161a3616f

Udover det, så har vi vist alle LE fatigue efterhånden. Jeg havde også mine tvivl om mit i den søde ventetid. Men er nu glad for at jeg holdt fast - det synger simpelthen til mig det ur. Og det er måske LE finten - der er ét til os alle....?

Næste logiske skridt er at man bygger sin egen personlige LE....1 ud af en serie på 1 som Stenbjerg har gjort med sin DB.

Claus

Svar
(13-05-2019, 06:24 PM)cfnissen Skrev: Når jeg får kassen, så ligger der en grålig nato-rem i. Super flot. 

Måske er det den?
Ja, det er det garanteret - den passede super godt til uret  Icon_Up

Det må være denne her

İmage
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
Præcis! FedEx prøvede at aflevere kassen i dag. Var desværre ikke hjemme. Suk.

Billeder følger når jeg får dem på besøg.

[16. maj: Billeder af æske mm. nu sat ind i original post]

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)