DAGENS UR
İmage
Svar
(08-05-2019, 04:47 PM)KimT Skrev: Det er stadig dette der får titlen som dagens ur.

İmage

Stauning whisky
[-]
  • cfnissen
Svar
Jep
Svar
Nyder lige det sidste sol
İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Hej Henrik
Jeg synes det er utroligt, at du kan blive ved det ene ur.....det er naturligvis et dejligt ur, meeen kribler det ikke efter lidt nye indkøb Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jo det gør det Michael. Jeg kigger skam stadig med, og har da også en lidt mere langsigtet strategi. Jeg har planer om inden for et par år og tilføje et dresswatch. Exploren bliver og jeg tilføjer måske en Sky-dweller i two-tone. Jeg bliver snart 50, og der går hvis lidt morfar i den for mig, tænker her på two-tone

Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Møller
Svar
Du er en fornuftig mand Henrik  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Explorer er fedt. Det ligger helt fast  Icon_hjerte
Mvh Kim 
Svar
Det blev den her igen i dag

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Nej nej, jeg gør det ikke igen Icon_lol  Men godt forsøgt Icon_cool
(11-05-2019, 10:38 PM)BadHamster Skrev: Det blev den her igen i dag

İmage

(11-05-2019, 09:48 PM)Avantismo Skrev: Explorer er fedt. Det ligger helt fast  Icon_hjerte

Ja, det er også en dejlig klokkeİmage

Sent from my iPad using Tapatalk

(11-05-2019, 08:14 PM)Henrik A Skrev: Jo det gør det Michael. Jeg kigger skam stadig med, og har da også en lidt mere langsigtet strategi.  Jeg har planer om inden for et par år og tilføje et dresswatch.  Exploren bliver og jeg tilføjer måske en Sky-dweller i two-tone. Jeg bliver snart 50, og der går hvis lidt morfar i den for mig, tænker her på two-tone

Ikke for at blande mig, meen langsigtet strategi, synes umådeligt svært for mig. Tænker der er flere som mig Icon_head
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)