DAGENS UR
(10-05-2019, 01:29 PM)pbr Skrev: "Rigtige mænd" har hår på armen og piver ikke, hvis lænken "niver" lidt i dem !!  Icon_cool Icon_lol Icon_lol

Nej nej, vi tager læderrem eller nato på i stedet for Icon_e_biggrin1
[-]
  • pbr
Svar
Erika to the rescue...

İmage
Mvh Kim 
Svar
Claus var lige forbi med denne Seiko

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Virkelig flot og som altid et godt billede - stort tillykke med den! Icon_flag. Jeg har sat mit Astron til salg, men det rykker ikke rigtigt :-)
[-]
  • Miwes
Svar
Astron fra Seiko tæller mange modeller efterhånden og der er tale om meget gennemførte ure indenfor den genre der suger data fra GPS. Det er et ret stort ur og meget behageligt i den lette titanium udgave, som jeg viser her. Urene er mere eller mindre ens med de små forskelle og på denne model er det den to-farvede lænke og så de kobber-farvede elementer på skiven som lige giver lidt ekstra IMØ

İmage

İmage

İmage

Svar
Flotte billeder. 

Uret er megafedt. 

Tillykke med det Michael.
Mvh Kim 
[-]
  • Miwes
Svar
Tillykke med jeres nye ure, 2xSeiko og et Breitling. Klasse ure!

Jeg savner nu stadig følelsen af at have noget nyt på vej, men som en anden junkie, er afhængigheden ved at aftage

Men kigge nu stadig lidt med, og tænker hvad nu hvis

Er lidt vil med Omegaes nye driver, er det ikke John der har sådan en i blå. Smug kigger også lidt på Seikos ny lx diver serie.

Nå, anyway, drømme må være drømme, atter en gang, tillykke med de fine ure!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Miwes
Svar
I dag bliver det Dornbluth "Stensbjerg edition" der rammer håndleddet. Icon_e_biggrin1
Inden turen går til Roskilde Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Henrik A, HG, KimT
Svar
MM300 i dag
İmage
MVH Jesper
Svar
Mange tak Icon_Up

İmage

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 11 gæst(er)