Det var egentlig ikke planen...
Fedt fedt fedt. Skarp pris.

Det kommer du ikke til at fortryde.

Jeg prøvede et Rolex 126600 i dag og synes faktisk MM300 var federe

Mit gamle 2004 skal aldrig videre.

İmage
Mvh Kim 
Svar
MM300 er det ur jeg oftest snupper, når det ikke skal være GW-5000
/
Kristen

"It's just a Seiko!" ?
Svar
Eneste ur jeg har ejet 2 gange, bedre kan jeg ikke sige det Icon_cool
Tillykke med et total fedt ur Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Great watch,i owned the old model. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Mine is the old model  Icon_sign

SBDX001 from 2004
Mvh Kim 
[-]
  • willy
Svar
Mange tak igen

Uret dukkede op i dag, yeaaaaaaah

Her er lige et par hurtige billeder

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Det er super fedt og sidder rigtig godt på armen (trods den tykke kasse). Der er en rigtig lækker dybde ned til skiven og glasset giver en skøn “kuppel-forvrængning” set fra siden af. Polering af urkassen er også af super god kvalitet, med mange flotte vinkler/facetter.

Jeg var lidt udfordret med at få et korrekt fit med lænken, da jeg syntes den enten er for stram eller løs - og jeg har ikke lyst til at have extension i brug som udgangspunkt. Og så burde Seiko lige stramme lidt op og få nogle skruer i lænken istedet for pins og også lige få et lækkert fræset spænde

Men det er nu småting ift alle de skønne detaljer der ellers er med uret - indtil videre meget glad for uret

Nåh ja og så er lumen helt vild god - måske endda bedre end mit Helson Shark Diver som er det ur jeg har/har haft med bedst lumen
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Fantastisk - det er da utroligt, som de nye ure dukker op i dag - så mangler vi bare mit :-). Super flot ur med en god finish - kæmpe tillykke! Icon_flag

Der er også pins & collars (eller hvad det nu hedder på mit Snowflake - heldigvis passede lænken fint, da jeg fik det :-)).
Svar
Mange tak Jacob Icon_Up

Troede faktisk at alle GS ure havde skruer i lænken, så det var nyt for mig Icon_study
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Selv tak :-) Ud fra hvad jeg har læst mig til, så har titanium modellerne pin+collar og stål har skruer.
Svar
Tillykke med klokken, den ser “fed” ud på den gode måde Icon_smil og super billeder....
Og så lige kuppelforvrængning.... må være dagens ord:-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)