Salg på Chrono24 - køber vil afhente vha. kurer
Havde det på samme måde, da jeg havde overført et pænt beløb til en italiensk bankkonto, og efterfølgende intet hørte i flere dage. Det endte dog godt, og jeg har stadig det explorer 2 polar.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Ja, bestemt - jeg er dog mere til andre slags spænding ;-)

(15-02-2019, 12:35 PM)KimT Skrev: Det er rart med lidt spænding i livet ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Det endte lykkeligt - jeg har nu både fået solgt mit Seiko Grey Dawn og mit VC Overseas - begge dele gik supergodt. VC'en blev købt af en meget venlig dame, som skulle give uret som gave til sin mand (what a wife :-)). Hun arbejder hos Dior indenfor smykker og ure, så afhentningen blev arrangeret af Exnet i Paris, men det var FedEx, som hentede uret hos mig kl. 15.00 om eftermiddagen og det blev leveret til hende i Paris kl. 11.00 næste dag. Derefter godkendte hun med det samme udbetalingen og pengene er på vej (kan jeg se i min netbank). De skulle gerne stå på min konto i morgen. Så alt i alt en super oplevelse. Icon_Up

Jeg havde hævet prisen på VC'en med 4.000 DKK, da jeg egentlig havde besluttet mig for ikke at sælge og på Chrono24 får man ikke lov til at slette annoncen før efter 3 mdr. Jeg tænkte derfor prisstigningen var en måde at "slippe" for købere på. Jeg havde åbenbart bare ikke sat det højt nok, for køber betalte fuld pris og så blev jeg "nødt" til at sælge det :-)

Så nu er mit Master Compressor Extreme World Chrono også røget på Chrono24 - den tror jeg bliver lidt sværere at slippe af med. Det er en limited edition, men Chrono.dk har en magen til, til salg og de har sat deres ret billigt (synes jeg :-)). Jeg har dog ikke travlt.
Svar
Hvad så, er pengene ankommet? Og fedt at det lykkedes. Et skrift nærmere IWC :-)
Svar
Lige præcis - et skridt nærmere :-)

Pengene er stadig ikke kommet ind på kontoen - jeg kan dog se dem under "Til rådighed" i min netbank App. Meeeen, banken skal jo lige tjene lidt penge på renterne inden jeg får pengene :-)
Svar
Tillykke med salget! Det var vist kun "i gamle dage" man kunne tjene penge på renter. Nu skal man jo betale for at have penge Icon_e_biggrin1
JK
Svar
Fedt med salget!
Hvilket IWC er det du vil indkøbe??

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(25-02-2019, 04:43 PM)jk Skrev: Tillykke med salget! Det var vist kun "i gamle dage" man kunne tjene penge på renter. Nu skal man jo betale for at have penge Icon_e_biggrin1
JK
Ja, ihvertfald for kunderne - lur mig om bankerne ikke tjener en god sjat penge på alle de rentedage (penge), som de "låner" fra kunderne?

Og tak :-D

(25-02-2019, 08:10 PM)phrede Skrev: Fedt med salget!
Hvilket IWC er det du vil indkøbe??

-via iPhone

Ja, selvom jeg føler mig lidt nøgen uden mit Vacheron ;-)

Jeg vil gerne have et IWC Portuguese/Portugieser Perpetual Calender - i prioriteret rækkefølge :-)

IWC 503401 (Hvidguld med blå sunburst skive og dobbelt månefase)
IWC 503404 (Rødguld med grå sunburst skive og dobbelt månefase)
IWC 503301 (Hvidguld med grå sunburst skive og enkelt månefase)
IWC 502307 (Hvidguld med grå sunburst skive og enkelt månefase - gammel model = Portuguese)

Det kræver dog, at jeg får solgt mit JLC Master Compressor. Selv når det sker, så bliver det realistisk set nok et IWC 502307, men nu må vi se. Der kan jo gå længe før jeg får solgt JLC'en :-)
[-]
  • Larsb
Svar
PUHA, det er den ondelyneme også nogle fede referencer!!!! puha puha!! Jeg krydser virkeligt fingre for et hurtigt salg!

Iøvrigt mener jeg har hoved personen i filmen Wall Street 2: Money Never Sleeps bar præcis reference 503401:

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Ja, det gør jeg også :-). Men det kræver også, at der kommer en godt "tilbud" :-). Der var et rigtig pænt 502301 i UK til 117K fullset. Den pris kan man slet ikke komme i nærheden af lige nu.

Mht. filmen, så tror jeg faktisk det er et 5022-20 (limiteret til 100 stks. og lanceret i 2010 - ligesom filmen :-)). 

https://watchbase.com/iwc/portuguese/iw5022-20

IWC 5033 og 5034 kom først mig bekendt først i 2015 (på SIHH). Derudover ligner det, at uret fra filmen, er med enkelt månefase og lige spring bars. 5034 har dobbelt månefase og curved spring bars :-)

Men fedt med watch spotting - det elsker jeg også :-)
[-]
  • Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)