17-02-2019, 10:12 PM
Ja!!!
Tak for det

Sent from my iPad using Tapatalk
Tak for det

Sent from my iPad using Tapatalk
|
Favoritten - del 13 - A. Lange & Söhne
|
|
18-02-2019, 09:17 AM
Selvom Datograph har det smukkeste kronografvlærker, der nogensinde er lavet, er det nok stadig en Lange 1, der er min ønskedrøm.
![]() På det mere realistisk plan, et det nok en 1815, der kunne komme på tale ![]() Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
18-02-2019, 11:20 AM
Det er utroligt svært - realistisk set (sort of - hvis jeg blev en one-watch-guy :-))), så er det et Lange 1 - Timezone. Det er så flot og jeg er vild med GMT, Worldtimers osv. Derudover er det 41,9 mm - hvilket er lidt større end andre Lange modeller. Der er denne limited Buenos Aires udgave med blånede visere - der var en på Chrono24 til ca. 170-180K, dog fra USA.
![]() Urealistisk, så skulle det være den nye Zeitwerk Date ![]() ![]() Det er en så fed måde at vise datoen på - smukt ur. Et andet alternativ kunne være Datograph Lumen med røgfarvet glasskive og MASSER af lumen. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
18-02-2019, 01:12 PM
Eneste anke (blasphemy!) er at minutskiverne på Zeitwerk ikke er i samme niveau. Ellers et super fedt ur! Det minder mig om at jeg skal huske at spille Lotto...
18-02-2019, 01:38 PM
Helt klart også Datograph'en for mit vedkommende - voldsomt lækkert ur!
Skulle jeg vælge blev det dog modellen før ab/auf(ref. 405.035)... 39mm mm i platinium kunne gøre det for mig i ref. 403.035 vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
18-02-2019, 05:30 PM
I owned this model,and regret selling it.Simple but beautiful.
https://www.alange-soehne.com/en/timepie...hard-lange - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
18-02-2019, 06:50 PM
(18-02-2019, 01:38 PM)gmt-geek Skrev: Helt klart også Datograph'en for mit vedkommende - voldsomt lækkert ur! Jeg kan godt følge dig med hensyn til ref. 403.035. Jeg er så heldig at have adgang til sådan en platin fætter engang imellem. Det er kræs! JK ![]() Sent from my iPad using Tapatalk
20-02-2019, 07:48 PM
Så mange lækre ure i denne tråd - og tæt på det umulige spørgsmål: Vælg dit Lange favorit-ur
Skulle den have på alle tangenterne, så ville Datograph Perpetual være en meget oplagt kandidat: ![]() Så lækkert et ur, og al informationerne fremvist på den mest elegante måde Lidt i samme urealistiske kategori, så ligger et Zeitwerk naturligvis også rigtig godt til - det er bare et über-lækkert urværk ![]() ![]() Skulle vi prismæssigt nærme os den mere "realistiske" kategori - i hvert fald i forhold til de to ovenstående ure, så er jeg altså også vild med den Lange 1 Time Zone som vist ovenfor ![]() Men alt andet lige, så bliver det foreløbigt desværre nok kun ved drømmen |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|