DAGENS UR
Problemet med GS er at når man først tager det på, så vil det ikke af igen
İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Mit faste weekend ur

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • doxa300, Larsb, Møller
Svar
Hamilton Skelenton

İmage

İmage

İmage

Svar
Fifty Fathoms gør sig nu også ok i en hotel lobby. Sammen med en rusy nail.
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage
Svar
Jeg har indtil nu ikke været så begejstret for dette Oris Sixtyfive, idet jeg syntes det så for tyndt og "skravlet" ud - men fornylig så jeg så det for første gang IRL i en forhandlers vindue og jeg må sige, at alle mine forudindtagede meninger blev gjort grundigt til skamme !!! Uret jeg så var dette med grøn skive hos en forhandler i Aachen, Tyskland - Det er så lækkert - et ur, jeg godt kunne se mig selv have på håndleddet !  Icon_party

İmage

I stedet har jeg dog et helt andet ur på vej - jeg havde ellers vedtaget med mig selv, at jeg ikke havde råd til at købe nyt ur lige nu, så meget desto mere, fordi jeg ligger og lurer på at købe endnu et objektiv til mit kamera ! 

Men et ur, som jeg har sukket efter i nogle uger nu kom pludselig forbi min vej til en pris, der simpelthen var for god til at lade passere !!  Icon_e_surprised

Det er et ur, der fornyligt er blevet vist herinde og som har en vis historisk reference - men jeg vil lade det blive ved dette lille hint, indtil jeg kan vise billeder  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
SD i dag:

İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(20-01-2019, 05:18 PM)pbr Skrev: Det er et ur, der fornyligt er blevet vist herinde og som har en vis historisk reference - men jeg vil lade det blive ved dette lille hint, indtil jeg kan vise billeder  Icon_blink

Hvad så Peter, sker der snart noget? :-)
Svar
Jeg har netop sendt afsenderen af uret en sms med samme besked, idet der ikke rigtigt ser ud til at ske noget på GLS tracking side

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • KimT, Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 11 gæst(er)