Kaffe, créma og ure !
Ikke kaffe - men også en slags “crema”

Fredags øl (Yuengling Lager) i mit Specielle Bubba Gump glas

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det må over i øl og ure tråden, men flot crema.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • p.sebastian
Svar
Har vi sådan en tråd ?
Mvh Kim 
Svar
(09-01-2019, 08:32 AM)Avantismo Skrev: Morgenkaffe :)

İmage
Det er altså en fed skive.
Kan ikke huske om du har en skx også? Har ikke kunnet finde nogen sammenligninger mellem dem.. For at bedømme størrelse osv.. Skx syntes jeg virker til at sidde så højt så går sjældent med mit..

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
(11-01-2019, 06:19 PM)Avantismo Skrev: Har vi sådan en tråd ?

Jeg tror vist nok, at vi et sted i tråden blev enige om, at et glas skummende øl også ville kunne godtages - ellers må vi lave sådan en tråd !!  Icon_party Icon_drinks
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Avantismo, Smilla
Svar
(11-01-2019, 08:49 PM)whoa Skrev:
(09-01-2019, 08:32 AM)Avantismo Skrev: Morgenkaffe :)

İmage
Det er altså en fed skive.
Kan ikke huske om du har en skx også? Har ikke kunnet finde nogen sammenligninger mellem dem.. For at bedømme størrelse osv.. Skx syntes jeg virker til at sidde så højt så går sjældent med mit..

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Jeg har ikke og har aldrig haft et SKX

Jeg er ikke stor fan af lige det design (selvom det må siges at være en Seiko all star klassiker).

Er heller ikke stor af af 7S26 værket. Foretrækker hack n wind (4R35)
Mvh Kim 
Svar
Jeg har ikke prøvet skx samtidig med samurai. Men skx er for højt for mig, og jeg havde lidt samme følelse med samurai da jeg prøvede det hos en forhandler. En turtle sad bedre på min arm.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Sort kaffe, sort ur, sart kop...

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Mums   Icon_hjerte

Så lækkert
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
Det er altså en fin Jaeger.
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)