De "sløve" underfora
#31
Tjek evt. watchuseek og se hvor mange reklamer der er derinde. Eller signaturene under brugerne på paneristi..... De fylder jo HELT vildt nogen gange...
Svar
#32
Ja i må da have reklamer så meget i vil. Vil bare personligt selv mene det var bedre med bredde, end et forum klistret ind i reklamer, men vi er og bliver forskellige......

Peace...
Svar
#33
Black Seal Skrev:Ja i må da have reklamer så meget i vil. Vil bare personligt selv mene det var bedre med bredde, end et forum klistret ind i reklamer, men vi er og bliver forskellige......

Peace...
Det ene udelukker da ikke det andet ? Mener du seriøst at reklame forhindre bredden? For så må der jo være meget mere bredde på det gamle forum......

Vi kan jo ikke alle være enige, men her er heldigvis plads til alle.

God weekend og god pinse Icon_drinks
Svar
#34
Det jeg skriver er, at der gives mere og mere plads til reklamer, men plads til de små ure er der ikke.

En skam i min verden.
Svar
#35
Det er der vi er uenige Torben.
Jeg har valgt at rykke micromærker op i hovedforummet netop for at skabe MERE interesse og MERE plads til dem. Det forstår jeg ikke du ikke kan se. Jeg kunne se i systemet at der var MEGET få der overhovedet klikkede på underforummet. (og jeg mener så få, at det kunne tælles på en hånd hvor mange der besøgte det forum) At du vælger at tro min bevæggrund er for at skabe mindre plads undrer mig.

Hele ideen var at få mere debat om disse mærker ifht. nærmest ingen. At det så tolkes anderledes er trist, men sådan er det åbenbart. Alle andre jeg har talt med inden jeg rykkede trådene op i hovedforummet var enige i at det ville skabe en meget bedre eksponering og dermed mere respons. Det er da også trist at når nogle laver en tråd om et spændende ur at der nærmest ikke er nogle der svarer. Ved at flytte trådene vil de blive set af MANGE flere.

Under alle omstændigheder var det årsagen og at du så ikke tror på det, kan jeg åbenbart ikke ændre.

Sendt via Tapatalk
Svar
#36
Jeg forstår det godt det du skriver. Kan ikke forstå det tages så ilde op.

Jeg synes bare det giver mindre bredde og synlighed, men vil gerne give masser af plads til reklamer.

Slut fra mig.
Svar
#37
Som sagt har det intet med pladsen at gøre. Bannerreklamer har samme plads de har haft fra dag et, der er ikke noget nyt der og de har ikke fået mere plads nu end tidligere. Det har intet med hvilke underfora der er, eller ikke er, at gøre.

Ændringen af underfora er udelukkende lavet for at fremme interessen/debatten for micromærkerne og intet andet.



Sendt via Tapatalk
Svar
#38
Der er faktisk et par tråde vedr. Mikro Mærkerne som er blevet aktive igen på hovedforum, efter de er blevet flyttet. Det er da et klart plus.

Der vil bestemt ikke komme færre tråde, men sikkert flere der rent faktisk læser dem Icon_e_wink
Svar
#39
Claus Tukjær Skrev:Der er faktisk et par tråde vedr. Mikro Mærkerne som er blevet aktive igen på hovedforum, efter de er blevet flyttet. Det er da et klart plus.

Der vil bestemt ikke komme færre tråde, men sikkert flere der rent faktisk læser dem Icon_e_wink

Icon_+1

Hilsen Tom.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)