Precista PRS-20 italian - Homage
#11
Jeg har haft denne model - er bygget bedre end mit nuværende PAM 380 :-(
Svar
#12
Bad copy,and that is it.They run over watches like this with a steamroller in China.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb, PHO
Svar
#13
(11-11-2018, 08:51 PM)willy Skrev: Bad copy,and that is it.They run over watches like this with a steamroller in China.

Så er det godt jeg bor i danmark  Icon_blink

Men det er noteret  Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
(11-11-2018, 06:07 PM)Appleboy Skrev: Jeg har haft denne model - er bygget bedre end mit nuværende PAM 380 :-(

Den forstod jeg vist ikke helt rigtigt ??

Du har haft en homage som den jeg viser og du har den originale, der var i en ringere kvalitet....vil du uddybe det, for nu blev jeg da lidt forundret, hvordan er du kommet til den oplevelse.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#15
PS. vil da håbe at man køber det man har lyst og penge til og historien fejler bestemt ikke noget når det kommer til det original Panerai.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#16
Det er lidt sjovt at det siges at værkerne kom fra Rolex, men i 1935 - 1945 hvor dykkerurerne blev brugt til de Italienske frømænd var det Aegler familen, der lavede værkerne. Aegler lavede også værkerne til Rolex. Det var først i 2004 at familie virksomheden kom 100 % på Rolex´s egne hænder.
Før den tid hed det Rolex Biene, som var ejet af Aeger (og senere Borer familen), mens Rolex havde Rolex Geneve, som var ejet af Hans Wilsdorf.
Navnet Rolex Biene blev lavet fordi begge famileejede virksomheder lovede stort set kun at samarbejde med hinanden og ingen andre.
[-]
  • Miwes, onkeldunkel
Svar
#17
(11-11-2018, 10:30 PM)Miwes Skrev:
(11-11-2018, 06:07 PM)Appleboy Skrev: Jeg har haft denne model - er bygget bedre end mit nuværende PAM 380 :-(

Den forstod jeg vist ikke helt rigtigt ??

Du har haft en homage som den jeg viser og du har den originale, der var i en ringere kvalitet....vil du uddybe det, for nu blev jeg da lidt forundret, hvordan er du kommet til den oplevelse.

Ja har haft den pågældende model og var imponeret over kvaliteten. Det ur står meget skarpt......... jeg fik faktisk mit DLC behandlet gennem Mølbak - det må være derude et sted :-)

Jeg ejer nu flere Panerai, herunder et Radiomir 380 (Kim's gamle) - og måske var det at skyde lidt over med at dit er i bedre kvalitet, men det kan måles med mit Radiomir på mange parametre.....
Svar
#18
Køb hvad man vil, i min verden så længe det ikke er ulovlige ting! Selv er jeg ikke til Panerai men fedt med farver på viserne :-)

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#19
Tillykke med uret, det ser rigtigt godt ud og dine billeder er som altid kanongode.

Vedr TimeFactors, så ejes det af Eddie Platts som også ejer TZ-UK og er lidt af en “character”, tag bare den måde han kører sin shop på :)

Har haft en sag kørende med Omega vedr. navnet Broadarrow som Eddie havde på sine første ure (og mig bekendt, registreret før Omega)

Har taget britisk registrering på “NATO”, og derefter tilladt alle at bruge det, for at forhindre de absurde tilstande i USA hvor man ikke må kalde en rem NATO fordi en spade har fået rettighederne til navnet

Har fået NSN tildelt på mindst et af sine PRS ure prs19q COSC

Har købt både Precista og Smiths navnene så de homage han laver af de modeller passer med navnet

Solgte TZUK, men ombestemte sig i sidste øjeblik da community råbte vagt i gevær vedr fremtidig censur mm.

Så ud over at det er et fedt ur, så kan du glæde dig over at du har købt det hos en great guy.

Cheers
/L
Svar
#20
Hej Longbear

Først vil jeg takke dig fordi tog dig tid til dette indlæg, som jeg glæder mig rigtig meget over Icon_Up

Fed historie og det taler ikke uret ned på nogen måde, tværtimod Icon_not

Så vil jeg da lige nævne min glæde over uret, som fra start har været helt i top og jeg har efterfølgende kigget efter et Pam 721, da det var det eneste jeg kunne finde med den anonyme forside....den er for fed.

Nu har jeg så ikke lige 10.000 dollars og her kommer min homage fint ind og den er udnævnt til keeper...jeg er vild med det enkle look på uret. Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)