DAGENS UR
Fedt RADIOMIR Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(10-11-2018, 02:47 PM)Stensbjerg Skrev:
(10-11-2018, 01:15 PM)cfnissen Skrev: Trængte til lidt guld. Fandt mere nede på gaden.

İmage

Jaegr-LeCoultre Memovox GT Speedbeat. Vistnok. ref. E873. Sjovt  og markant ur.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Cool Jaeger  Icon_cool
Dobbel wrister du Claus  Icon_blink
Eller bære du dit ur på højre arm.?

Bærer det på højre. Fik allergi på venstre for mange år siden og skiftede. Har glemt at skifte retur. 

Og ja, så er venstre arm klar til Apple Watch. Det sker med jævne mellemrum. Tror jeg er tæt på en ny omgang doublewristing. 

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Sådan :-). Jeg er også snart på. Mit Apple Watch S4 skulle gerne komme på tirsdag og så er jeg klar til at double wriste og forarge/forbløffe verden :-)

(11-11-2018, 09:33 AM)cfnissen Skrev: Og ja, så er venstre arm klar til Apple Watch. Det sker med jævne mellemrum. Tror jeg er tæt på en ny omgang doublewristing. 

Claus
Svar
(11-11-2018, 09:53 AM)onkeldunkel Skrev: Sådan :-). Jeg er også snart på. Mit Apple Watch S4 skulle gerne komme på tirsdag og så er jeg klar til at double wriste og forarge/forbløffe verden :-)

(11-11-2018, 09:33 AM)cfnissen Skrev: Og ja, så er venstre arm klar til Apple Watch. Det sker med jævne mellemrum. Tror jeg er tæt på en ny omgang doublewristing. 

Claus

Haha. ‘Shock and awe’ som det amerikanske militær siger det.

Fuld fart frem. Elsker de undrende blikke. Det er så sjovt.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Stensbjerg
Svar
:-) Det udtryk kendte jeg ikke, men ja - det passer formentlig ret godt :-D
Svar
(10-11-2018, 11:31 PM)Miwes Skrev: Fedt RADIOMIR Icon_Up

Det er så lækkert og sidder utroligt godt
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Det har taget mig 5 dage at beslutte mig for at tage dette i brug.
Det skyldes at det nok bliver en erstatning for Datejust (som jeg var vanvittigt glad for)
Men dette har så mange af de kvaliteter som jeg altid falder på halen over:
-70er og 50er stemning med jubilee lænken og farverne i lunetten der, på billeder ofte ligner noget der er løgn, men i virkeligheden har charme -næsten- som de gamle bakelit-indlæg.
-Den lave profil; det er slank med <12mm i højden
-GMT-komplikation
-høj præcision i værket

I mellemtiden er mit Sea-Dweller (der var en erklæret keeper) fløjet fra reden, da en absolut favorit forhåbentligt snart kommer i hus...

Nå, men dagens ur her er:

İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Min entusiasme for Rolex er dalet meget de senere år, men når det så er sagt, så er det et rigtig flot ur. Tillykke med det :-)
[-]
  • phrede
Svar
Superflot Rolex og et af de mest eftertragtede lige nu - de billigste på Chrono24 ligger vel på knap dobbelt op af listeprisen. Det er utroligt at Rolex kan skabe sådan et massehysteri ved at sulte markedet :-)

Glemte helt at sige TILLYKKE :-)
[-]
  • phrede
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 10 gæst(er)