De "sløve" underfora
#21
KimT Skrev:Kristoffer bruger den....jeg er sikker på at han kan hjælpe dig Icon_e_wink
Han hjælp mig da jeg satte siden op, så jeg kunne se hvordan det så ud, når man brugte den.

Sendt via Tapatalk

Du er satme schnell!
Svar
#22
Sådan er det bare Icon_e_biggrin1

Sendt via Tapatalk
Svar
#23
De er der bare stadig........
Svar
#24
jeg har (såvidt jeg ved ) ingen adblocker , men heller ingen reklamer ?? hvad er det for reklamer ?
Svar
#25
Banneret CT-Watches.dk under dette indlæg og sikkert også banneret under Urdebatten - ItsTime.dk
Svar
#26
Black Seal Skrev:De er der bare stadig........
Prøv at skrive til Kristoffer. På de screenshots han sendte til mig var alle reklamer væk.
Svar
#27
nåååååårh ok, det er navnene.
Svar
#28
Bentzen Skrev:nåååååårh ok, det er navnene.
Ja, de generer nogle, hvilket er fair og så er det jo fint der findes software der kan tage sig af det Icon_e_wink
For mig skaber det lidt "liv" på siden med lidt reklamer og farver.
Svar
#29
KimT Skrev:
Bentzen Skrev:nåååååårh ok, det er navnene.
Ja, de generer nogle, hvilket er fair og så er det jo fint der findes software der kan tage sig af det Icon_e_wink
For mig skaber det lidt "liv" på siden med lidt reklamer og farver.
Ja, så længe det ikke er alverdens reklamer der intet har med ure at gøre, er det da kun med til at skabe lidt liv.... De fleste tænker sikkert slet ikke over det....
Svar
#30
Jeg har fra starten kun accepteret statiske reklamer på forummet, så man ikke har blinkende ting, der generer når man læser.
(eller irriterende popupbilleder, der hele tiden skal lukkes) Sådan har det været fra dag et og sådan fortsætter det.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)