Precista PRS-20 italian - Homage
#1
Jeg prøver også ure der grundet deres "kopiering" af look, kan virke stødende for nogle, men jeg kan godt skille snot og skæg fra sig og for mig er det blot et nyt ur der skal prøves.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Gert
Svar
#2
Her lige et par billeder.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Den er faktisk ret fed og skulle du blive træt af den så, skriv lige


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Miwes
Svar
#4
Ulempen ved skruesystemmet er at efterhånden så når du rykker en del i remmen ved påsættelse, så går skruerne lidt løs. Løsning er Shelllak. Det bruges til Dievas modellerne med denne anordning (kun få af dem), og AP ure for sikkerheds skyd. Så dette er ulempen ved uret, men værket er bundsolidt på uret.
[-]
  • Miwes
Svar
#5
Sjovt ur Icon_cool

Hele kopi homage snakken syntes jeg er noget "overfrankeret" i ur verden i dag,
de her ure dækker et behov uden at bryde nogen lovgivning.

Jeg ser intet galt i at hvis man ønsker sig sådan et Pam men ikke kan/vil betale deres priser,
ja så man får det look man er efter uden at skulle købe noget bras fra dele af verden,
hvor man heller ikke ved hvad ellers ens penge går til. Icon_e_confused

Og hvem ved måske ligger kvalitet sig lige så tæt op ad Inspirationen,
Som udseendet gør. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar
#6
Mange tak for jeres indlæg Icon_Up

Jeg kan simpelthen ikke fatte hvor tyndt dette ur er og 11,5 mm er bare så behageligt, men jeg føler på ingen måde at jeg går med et lille ur Icon_e_surprised

Der ligger et Unitas 6497-1 i kassen og det er vel hvad man lære at samle på et grund trin på urmagerskolen, så mere enkelt bliver det vel ikke.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Tillykke med uret, det går hurtig hos dig, kan næsten ikke følge med længere:-)

Du nævner på et tidspunkt noget om lyset, når du laver video. Det fik mig til at tænke om du har nok lys, når du filmer. Jeg linker lige til en video hvor der forklares lidt om det, og hvor billigt det egentlig kan løses. Du skal lige en 5 minutters tid ind før han kommer til belysning.

https://www.youtube.com/watch?v=QaeFJaEws1U
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#8
Tak Henrik

Jeg er ved at arbejde med en anden løsning og mere lys i en lyskasse, men i går sad jeg ved vores spisebord og havde rodet så meget ud at jeg optog videoen ved bordet...så sorry! Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Henrik A, longbear
Svar
#9
(10-11-2018, 11:37 AM)Henrik A Skrev: Tillykke med uret, det går hurtig hos dig, kan næsten ikke følge med længere:-)

Du nævner på et tidspunkt noget om lyset, når du laver video. Det fik mig til at tænke om du har nok lys, når du filmer. Jeg linker lige til en video hvor der forklares lidt om det, og hvor billigt det egentlig kan løses. Du skal lige en 5 minutters tid ind før han kommer til belysning.

https://www.youtube.com/watch?v=QaeFJaEws1U

Michael har vist mere styr på lys og foto end vi andre har. Det er trods alt noget han underviser i  Icon_smil
Svar
#10
Her kommer lige lidt flere billeder af det "lånte" og meget smukke design.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • longbear
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)