DAGENS UR
Første verden problemer Icon_blink
https://m.youtube.com/watch?v=4-MCDm1uaVI Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Enig :-). Jeg er kommet lidt tættere. Uret, de obligatoriske tyske vingummier :-) og en anvendelig reklamegave, nemlig en trådløs oplader. Det er i orden. Uret skal pakkes ud når jeg har god tid, så jeg venter lidt endnu :-)

İmage
Svar
İmage

Har taget Tudor på imens jeg venter på noget billigt japaner halløj :)
Mvh Kim 
Svar
Hmmm....så kom uret ud af æsken (eller næsten ihvertfald). Det var ikke helt den oplevelse jeg havde håbet på - uret er utrolig lækkert - specielt prisen taget i betragtning. Det gav bare ikke helt den følelse jeg havde håbet på, da det kom på armen. Men det har været en lang dag, så det får en ny chance i morgen :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb, MTF
Svar
Ok - det vandt ved at komme ud i dagslyset. En ting jeg så ikke lige havde overvejet, da jeg købte det i Tyskland...datohjulet er tysk :-). Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på... :-D

İmage

[-]
  • JJensen, Larsb, MichaelA
Svar
Det er jo ren 50 shades of grey. Fedt med den lille snas af orange.
Hvordan er lænken? Jeg har ikke de fedeste erfaringer med Seikos lænker/remme.
Svar
Præcis :-). Jeg er ikke så vild med lænken - den ser pæn ud og overfladen er ‘lækker’, men den rasler helt vildt. Til gengæld er gummiremmen superlækker. 
(06-11-2018, 09:24 AM)MichaelA Skrev: Det er jo ren 50 shades of grey. Fedt med den lille snas af orange.
Hvordan er lænken? Jeg har ikke de fedeste erfaringer med Seikos lænker/remme.
Svar
İmage

Så må vi se Hvorlænge jeg kan holde ud.
Loncar

Icon_+1
Svar
(06-11-2018, 09:19 AM)onkeldunkel Skrev: Ok - det vandt ved at komme ud i dagslyset. En ting jeg så ikke lige havde overvejet, da jeg købte det i Tyskland...datohjulet er tysk :-). Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på... :-D

İmage

Det ser flot ud i dagslys, tillykke med det Icon_Up 

Er du sikker på der ikke er engelsk også? Der er i hvert fald frit valg mellem engelsk og tysk på mit Ninja turtle (som er købt i DK)...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Mange tak - hvordan vælger man det?
(06-11-2018, 11:29 AM)BadHamster Skrev: Det ser flot ud i dagslys, tillykke med det Icon_Up 

Er du sikker på der ikke er engelsk også? Der er i hvert fald frit valg mellem engelsk og tysk på mit Ninja turtle (som er købt i DK)...

Det blev denne her, som fik lov til at komme med på arbejde i dag - skal enten have kortet lænken på Seiko’en eller monteret gummiremmen - jeg hælder mest til det sidste :-)

İmage

[-]
  • JJensen, KlausM, Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)