Afstemning: Hvilken version er din favorit?
A
B
C
D
E
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Feedback og input til design
Af de viste kan jeg bedst lide D

Jeg tror ikke i får lavet et så lille dato vindue, det er meget småt. Men jeg kan godt se det sådan passer ind i designet. Måske skal i prøve at render et billede hvor datoen ligger lidt dybere med de skygger det giver.

Kransen virker også lidt lille altså markeringerne er meget små, den må gerne have en tydeligere markering kl 12. Bredden af den er lige i øjet.

Generelt virker alt tekst og tal meget små. Det gør det ellers meget flot balancerede ur lidt for "fint" balanceret. Der skal være nogle meget tydelige markeringer der cementerer balancen.

Held og lykke med projektet, jeg håber i vil finde tid til at vende tilbage i løbet af processen og vise hvordan det går, så vi kan følge med og se over det ender.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
(09-10-2018, 03:45 AM)jazzman Skrev: Drop datoen, der er for liile til at aflæses
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yes. Vi er klar over, at størrelsesforholdet ikke er i orden der - og det er heller ikke sikkert, at vi ender med dato - mange tak for input :)

(09-10-2018, 07:01 AM)tg Skrev: Af de viste kan jeg bedst lide D

Jeg tror ikke i får lavet et så lille dato vindue, det er meget småt. Men jeg kan godt se det sådan passer ind i designet. Måske skal i prøve at render et billede hvor datoen ligger lidt dybere med de skygger det giver.

Kransen virker også lidt lille altså markeringerne er meget små, den må gerne have en tydeligere markering kl 12. Bredden af den er lige i øjet.

Generelt virker alt tekst og tal meget små. Det gør det ellers meget flot balancerede ur lidt for "fint" balanceret. Der skal være nogle meget tydelige markeringer der cementerer balancen.

Held og lykke med projektet, jeg håber i vil finde tid til at vende tilbage i løbet af processen og vise hvordan det går, så vi kan følge med og se over det ender.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk

Mange tak for din feedback. Vi har også indsamlet blandt internationale brugere, og der påpeges de samme ting, så vi vil helt sikkert arbejde med størrelsen. Det skal være læsbart og de elementer, der skal være brugbare, skal være tydelige.

Vi arbejder videre, og såfremt vi må, så vil jeg gerne opdatere, når vi har udvalgt et af de fem designs og er kommet et skridt videre.
Indehaver af authentic.dk, der sælger Dansk designede herreure og dameure
Svar
Synes bedst om A, men navnet skal stå som på E.
Urkassen virker lidt som Turtle fra Seiko IMO hvilket er helt ok.
Enig i, at dato og andet er for småt, men held og lykke med projektet.
Mvh.

Jørgen
Svar
(09-10-2018, 03:39 PM)JJensen Skrev: Synes bedst om A, men navnet skal stå som på E.
Urkassen virker lidt som Turtle fra Seiko IMO hvilket er helt ok.
Enig i, at dato og andet er for småt, men held og lykke med projektet.

Noteret. Ja - en urkasse vil nok altid komme til at ligne noget andet medmindre man virkelig skejer ud. Der er lavet mange urkasser gennem tiderne :D
Svar
Umiddelbart er A pænest. Men synes kronen skal sidde kl. 3.

Kan dog bedre lide Roamer Anfibio Matic urkasser som er lidt mere afrundede. Det at kronen er delvist skjult er også pænt. Dato vindue har også en pæn størrelse som vist her:
https://uhrforum.de/threads/roamer-anfibio-matic.45070/

Det synes jeg er en pæn klassisk urkasse som ikke er så langt fra jeres…….måske man kunne dreje det lidt hen i den retning.

Der er også denne variant som er lidt slankere......stadig med lidt mere afrundede former end jeres kasse:
https://www.poshtime.com/456.001/Roamer-....1960s.php
Svar
(10-10-2018, 11:19 PM)meper Skrev: Umiddelbart er A pænest. Men synes kronen skal sidde kl. 3.

Kan dog bedre lide Roamer Anfibio Matic urkasser som er lidt mere afrundede. Det at kronen er delvist skjult er også pænt. Dato vindue har også en pæn størrelse som vist her:
https://uhrforum.de/threads/roamer-anfibio-matic.45070/

Det synes jeg er en pæn klassisk urkasse som ikke er så langt fra jeres…….måske man kunne dreje det lidt hen i den retning.

Der er også denne variant som er lidt slankere......stadig med lidt mere afrundede former end jeres kasse:
https://www.poshtime.com/456.001/Roamer-....1960s.php

Tak for dit input.

Det handler meget om smag og behag - og vi må se, hvad vi ender med. Vi kan ikke ramme noget alle kan li' - men vi skal kunne stå inde for det.

Jeg opdaterer i denne tråd, hvis jeg må. På et tidspunkt vil administrator måske mene, det bliver for kommercielt, og så stopper jeg naturligvis.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)