Afstemning: Hvilken version er din favorit?
A
B
C
D
E
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Feedback og input til design
Photo 
Jeg har fået lov af admin til at lægge dette opslag op her.

Vi er et par stykker, der er undervejs med et ‘retro desk diver’-ur med roterende krans.

Vores mål er at lave et ur, der kan bruges hver dag - IKKE til professionel dykkerbrug.

Uret vil være ca. 40 mm uden krone.

Vi har fået lavet de første beta 2D-tegninger, og vi kunne rigtig godt tænke os at høre jeres kommentarer og hvilken en, I har som favorit (hvis I HAR en!).

Det er de allerførste tegninger, vi har kastet ud, så vi kan finde ud af hvilken en (eller to), vi skal fokusere videre på i designprocessen (vi er klar over, at bl.a. kronen er for lille pt).

Designs er vist herunder - og på følgende link kan de ses i stor størrelse for flere detaljer:

https://projects.invisionapp.com/boards/CR3QB6O6T74/

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Indehaver af authentic.dk, der sælger Dansk designede herreure og dameure
Svar
Jeg kan ikke få afstemningen til at virke (men det har vist også drillet andre før), men jeg stemmer på B.
[-]
  • stenstrupigen
Svar
Ikke mit kop te - lidt for meget swatch over designet. Lidt mindre farver kunne gøre det for mig........

Men held og lykke med jeres kommende ur :-)
Svar
Du taber mig en del allerede når jeg læser dit bruger navn Icon_e_biggrin1
My bad I know Icon_blink

Som Appelboy er jeres muligheder heller ikke min smag,
Men god vind med jeres projekt Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Kassens udformning er slet ikke mig så jeg har ikke stemt men spændende projekt.
For mig er der ingen forskel på de 5 forslag. Jeg ville nok have leget lidt med kassen udforming, typer visere, kransen og skiven.
Det er for meget same same.
Sorry.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Wow - tough crowd :-)
Svar
Tak for jeres input.

Vi producerer alligevel ikke, så alle i verden kan købe et, så der er helt fint  Icon_e_biggrin1

Smag og behag vil altid være forskellig, og det er med vilje vi ikke laver et ur, der ligner alle de andre  Icon_blink
Svar
Jamen så er det bare at tage det design i selv bedst kan lide,
Og sæt i gang Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Vi har fået rigtig fint med input forskellige steder fra. Vi havde også håbet at det var en favorit blandt de designs, men der er mere en top-3 der er ret lige ?
Svar
Drop datoen, der er for liile til at aflæses

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)