Ny Speedmaster Limited Edition (Hodinkee 10th anniversary)
Lidt for farverigt og lidt for småt til min smag - hvad siger i andre? Nogle der har/vil bestille?

https://www.hodinkee.com/articles/omega-...ed-edition

İmage
Svar
Da jeg ramte deres shop var der en tilbage, det blev dog et nej tak her fra. Den er slet ikke mig, men jeg er så heller ikke til den udgave den er baseret på.

Hvordan kan de lave så fede speedy tuesday limited og så modsat hodenkee limited.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Imponerende hvad Hodinkee kan få solgt i løbet at no time. Det er måske ved at gå lidt over gevind med alle de Speedmaster LE.
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg syntes det ser fedt ud - men jeg syntes de skulle have beholdt den oprindelige models funktioner. Lige nu giver det blå/sorte felt vel ingen mening uden 24 timers viseren?... Og den gule kronograf-sekundviser var jo dato-pointer på den gamle  Icon_e_biggrin1

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
Enig i den gamle var lidt cool med de funktioner som den har, jeg kan også bedre lide dens udseende.

Jeg er ikke sikker på at jeg synes det er for meget med omega limited udgaver. Det er jo ikke noget nyt, og så sker der da noget. Hvis man ikke kan lide det seneste, kan man jo vente "nogle måneder" til der er et man kan lide.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
(05-09-2018, 05:14 PM)onkeldunkel Skrev: Lidt for farverigt og lidt for småt til min smag - hvad siger i andre? Nogle der har/vil bestille?

https://www.hodinkee.com/articles/omega-...ed-edition

İmage

Har bestilt den og har fået bekræftelse. 

Har længe gået rundt om Speedmaster - skulle det være ny, gammel, hvor gammel, hvilken model, Speedy Tuesday model eller standardmodel, osv osv. 

Da denne dukkede op gav det mening for mig. Kombi af Speedmaster og Hodinkee jubilæum vil dels give mig en af de klassiske urserier i min samling, min første Omega og dels minde mig om alle de sjove oplevelser jeg har haft med Hodinkee-folkene i NY. 

Mr. Clymer har forskellige steder også fortalt om hvorfor netop dette ur betyder noget særligt for ham. Kombinationen af en bedstefar og starten på Hodinkee er hvad det handler om for ham. 

Glæder mig til at modtage den. De påstår, at de vil sørge for at jeg får den tidligt i leverance-processen. Lad os se. 

Claus

[-]
  • Jens, longbear, tg
Svar
De kan prøve (og det skal jeg sgu love for de gør)
Men i min optik slår ingen af disse L.E. karneval modeller, 
Originalen med 1861 motor.

Men jeg skal ikke udlukke at et kig med hænderne,
Kan få mig på andre tanker.

Tillykke med uret Claus  Icon_cool
Du går da til den for tiden  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(06-09-2018, 03:12 PM)Stensbjerg Skrev: De kan prøve (og det skal jeg sgu love for de gør)
Men i min optik slår ingen af disse L.E. karneval modeller, 
Originalen med 1861 motor.

Men jeg skal ikke udlukke at et kig med hænderne,
Kan få mig på andre tanker.

Tillykke med uret Claus  Icon_cool
Du går da til den for tiden  Icon_Up

Haha. Ja, nu tror jeg også kreditkortet skal låses inde. 

LE karneval modeller....ja, desværre nok enig. Men så kommer der lige en, der giver mening for netop dig. Hvad gør man så?

Jeg har længe cirkuleret om Speedmaster og vaklede frem og tilbage mellem ny og vintage - og så alle valgene indenfor vintage. Noget af en sport.

Nu må vi se hvordan det her virker. Glæder mig lidt. 

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Syntes sku den er Meget fed! Tillykke med den!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Fantastisk - tillykke med den - jeg er spændt på at se billeder af det!

(06-09-2018, 11:30 AM)cfnissen Skrev: Har bestilt den...
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)