Et kig i min ur kasse 2018
Som ur-tosse så er der risiko for at det bliver nørdet.

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Altid hyggeligt at se dine video’er Icon_Up Og også en dejlig samling af ure du har. Jeg kunne godt se mig selv addere U1 eller Seiko turtle til min urkasse en dag...
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Miwes
Svar
Fed video. Det kalder minderne frem. Jeg havde et G-shock i halvfemserne. Fedt ur! Jeg har lige stødt på U-boat. Hvad er det for et ur? Det ser kæmpe stort ud, men også stilet med et touch af vildskab. Sinn er jeg også lige stødt på. Finishen ser rigtig god ud på dit Sinn ur.

Tak for en entusiastisk video!
Svar
(29-08-2018, 10:54 PM)Cd Skrev: Fed video. Det kalder minderne frem. Jeg havde et G-shock i halvfemserne. Fedt ur! Jeg har lige stødt på U-boat. Hvad er det for et ur? Det ser kæmpe stort ud, men også stilet med et touch af vildskab. Sinn er jeg også lige stødt på. Finishen ser rigtig god ud på dit Sinn ur.

Tak for en entusiastisk video!

Hej Claus

G-Shock tror jeg de fleste har prøvet og måske ligger der nogle eksemplarer i skufferne rundt omkring der mangler at få skiftet et batteri.  Icon_blink

U-BOAT - Hvis jeg ultra kort skal nævne noget om mærket, så må det vel være at uret oprindelig var tænkt til officerer i ubåde (er ikke sikker), men jeg ser det mere som et designer ur der er til den skøre side, hvad størrelse og design angår. Uret har tilhængere blandt samlere og priserne er bestemt ikke til den billige side, men er du til ekstrem store og skøre ure, så værsgo at kaste dig over mærket, men du vil ikke finde mange herinde der som jeg elsker det "skøre" ur.

Sinn er meget mere et "normalt" og anvendelig ur og så er det smukt og enkelt, med oven i købet en fantastisk materiale sammensætning der gør at uret bare ser godt ud...også efter flere års brug. De kan noget med efterbehandling af drejekrans og ur-kasse....et mærke der har min varmeste anbefaling.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tak for fyldestgørende svar. Ja, U-boat ur ligner et Panerai på speed. Jeg synes det er fedt, netop fordi det er anderledes. Jeg er aldrig stødt på nogen, som har det ur - udover dig.

Sinn er nyt for mig, men har læst mig til at det er lavet af samme type stål som de bygger tyske ubåde med, hvilket jo er ret cool. Det er uhyre enkelt, og stilfuldt.

De her to er kandidater til det næste ur.
[-]
  • Miwes
Svar
Der er lidt til ethvert humør/anledning og "farve" på dagen Michael. Icon_Up

Min favorit er dit Sinn U1 et ur jeg selv har ejet (med ETA værk) de er utrolig godt lavet ,
jeg blev dog aldrig helt gode venner med lænken.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)