3 nye ure kom forbi i august
#11
Så må jeg se om der kan skaffes et led og det kan vel ikke koste alverden Icon_Up

Lidt sol og nye ure...stadig sommer så lige de sædvanlige WaterSplash billeder.

İmage

İmage

İmage

Og så må det blive tid til den nye Sinn dykker.

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Et billede af mit U1 med lænke

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#13
Kim > Har du et led du vil sælge...det må jo være samme lænke tænker jeg ??
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
(26-08-2018, 12:04 PM)Miwes Skrev: Kim > Har du et led du vil sælge...det må jo være samme lænke tænker jeg ??

Hej Michael.

Mit ur er komplet sæt, så vil helst ikke sælge noget fra det hvis det en dag skal videre.

Tror dog ikke det er noget problem at købe et ekstra led eller to hos Sinn.

De plejer at have fin after market service.

https://www.sinn.de/en/To_request_spare_parts.htm
Mvh Kim 
Svar
#15
Det forstår jeg godt Kim, bare okay Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#16
Sinn har rigtig god kundeservice. Da jeg skrev til dem om jeg kunne købe nogle ekstra stifter til mit U1 gik der få dage før de ankom. Uden beregning....

Og fedt ur - jeg elsker U1
Svar
#17
(26-08-2018, 05:01 PM)KimT Skrev: Sinn har rigtig god kundeservice. Da jeg skrev til dem om jeg kunne købe nogle ekstra stifter til mit U1 gik der få dage før de ankom. Uden beregning....

Og fedt ur - jeg elsker U1

Tak Kim

Jeg har prøvet at skrive til dem efter et led, så må vi se hvad de siger  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#18
Hvis du render ind i problemer Sinn omkring at få et led sendt, så må du sige til. Jeg bor i relativ tæt på Frankfurt hvor jeg ved Sinn har deres egen butik. Der går jeg gerne ind og bestiller/henter et led til dig og sende det nord på.
Tillykke med de nye ure, sidder gerne stakåndet med sidestik når jeg forsøger at følge med i alle dine urkøb Icon_blink . Kan især godt lide Sinn'en, da det ur har sit helt eget unikke DNA. Icon_party
[-]
  • Henrik A, MichaelA
Svar
#19
(29-08-2018, 08:20 PM)ultoman Skrev: Hvis du render ind i problemer Sinn omkring at få et led sendt, så må du sige til. Jeg bor i relativ tæt på Frankfurt hvor jeg ved Sinn har deres egen butik. Der går jeg gerne ind og bestiller/henter et led til dig og sende det nord på.
Tillykke med de nye ure, sidder gerne stakåndet med sidestik når jeg forsøger at følge med i alle dine urkøb  Icon_blink . Kan især godt lide Sinn'en, da det ur har sit helt eget unikke DNA. Icon_party

Det var et usædvanligt pænt tilbud fra dig og vil gerne vende tilbage hvis jeg ikke hører nærmere fra dem  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • ultoman
Svar
#20
Ja, det er lidt anderledes en Vacheron Constantin - jeg ville gerne have en ekstra stift - en stift koster 500 DKK, men bliver kun solgt i sæt, så 1.000 DKK for to stifter  Icon_e_surprised. Men superflotte Sinn - jeg kan rigtig godt lide det på lænke  Icon_Up
(26-08-2018, 05:01 PM)KimT Skrev: Sinn har rigtig god kundeservice. Da jeg skrev til dem om jeg kunne købe nogle ekstra stifter til mit U1 gik der få dage før de ankom. Uden beregning....

Og fedt ur - jeg elsker U1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)