Vis de sidste par sko du har købt tråd!
(24-07-2018, 11:34 AM)Appleboy Skrev: Så længe sandalerne er Birkenstock eller Suicoke så er det hype :-) og gerne med sokker!

Så stopper du Torben  Icon_e_biggrin1 
Mænd har kun sandaler for husfredens skyld  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(25-07-2018, 10:13 PM)Stensbjerg Skrev:
(24-07-2018, 11:34 AM)Appleboy Skrev: Så længe sandalerne er Birkenstock eller Suicoke så er det hype :-) og gerne med sokker!

Så stopper du Torben  Icon_e_biggrin1 
Mænd har kun sandaler for husfredens skyld  Icon_blink

Jeg bruger kun sandaler for at være hype ?
Svar
Jeg lader pigerne om at gå i Birkenstock   Icon_e_biggrin1
Så må hypen blive samme sted som mine sandaler tilbringer mest tid, på hylden. Icon_blink
Svar
Jeg er tryg ved min egen seksualitet og tør derfor godt gå i Birkenstock Icon_blink . Desuden er modellen lidt anderledes + de solgte den hos Stoy, så MÅ den være cool  Icon_blink

(25-07-2018, 10:48 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg lader pigerne om at gå i Birkenstock   Icon_e_biggrin1
Så må hypen blive samme sted som mine sandaler tilbringer mest tid, på hylden. Icon_blink

PS.: Kunne dog aldrig finde på at tage sokken i sandalen - uanset hvor smart det er :-)
Svar
Jeg synes nu det er lidt fedt med sokker i sandaler, men kræver nok lange bukser med opsmøg - altid opsmøg på bukserne :-)

Jeg går næsten aldrig i mine sandaler, men gør det så som oftest med sokker. Men smag og jo smag og heldigvis er der plads til det meste. Jeg synes dog det er fedt det er kommet mere moderne sandaler.
Svar
Jeg kender slet ikke Stoy kun min egen seksualitet  Icon_e_biggrin1
Enig Torben mangfoldigheden længe leve  Icon_cool

Jeg har et par Teva sandaler og indrømmer gerne 
at de er fine til nogen lejligheder f.eks. Strand tur, men meget bruger jeg dem ikke.

Men mængden af metro seksualitet til at gå med strømper i dem,
Og opsmøg på bukserne kommer aldrig ind i mit univers. Icon_blink
Svar
Min far har gået i den samme model Ecco sandaler i 20 år :-( De måtte nu gerne udvikle sig lidt.

Stoy er en af de førende modebutikker i DK.
Svar
Har aldrig hørt om dem,
Jeg dyrker ikke mode kun det jeg selv kan lide at gå med/i Icon_blink

Derfor har jeg også et par Jaco form i ruskind,
Min hustru vil dog ikke gå sammen med mig når/hvis jeg har dem på. Icon_e_biggrin1
Svar
Sandaler er et ganske glimrende stykek fodtøj til sommerbrug. Ingen sokker tak. Det er f.... svært at få til at se tjekket ud med sokker. Ekko uden sokker til mig.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
De her runder sæsonen af
https://www.unisport.dk/fodbold365/nike-...rd/170096/
Og jo jeg har et svagt punkt for den Nike farve kombo Icon_party
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)