DAGENS UR
Tak for svar Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(04-07-2018, 04:57 PM)Miwes Skrev: Hej Kim

Troede aldrig jeg skulle spørge, men er alligevel blevet lidt hook på nato remme, men de skal være i en "lækker" kvalitet og ikke noget tyndt bras med dårlige spænder....hvor kan man købe noget sådant og i lidt ekstra længde ?? ... ved du noget om det Kim ?

Fed rem du har på uret


Hej Michael (og Kim)

Der er rigtig mange steder, hvor man kan købe kvalitets NATO og Zulu remme - det er rigtigt at Zulu remmene normalt er lidt tykkere og med mere kraftige spænder og ringe. NATO remmene fås i mange kvaliteter og tykkelser - særligt er der nogen, som er lavet af noget, der svarer til sikkerhedsseler, dog ikke så stive som dem til biler, men alligevel lidt tykkere. De fleste sælgere angiver tykkelse på remmen også, idet det jo er en faktor, da de skal kunne gå mellem urkassen og springbars.

De originale og meget populære Phoenix NATO remme er desværre ret tynde og støtter ikke tunge ure så godt, men der er mange andre fabrikanter.

Her er en liste over de firmaer, som jeg har købt remme hos og som alle sælger remme af god kvalitet og med et godt udvalg:

Strapcode.com
Monkeyswag.com
Clockworksynergy.com
Watchgecko.com
Broadarrow.net
Timefactors.com
Toxicnatos.com
Cheapestnatostraps.com
Cwcwatch.com
Ericasoriginals.com

og selvfølgelig den gammelkendte Uhrenarmbandversand.de   Icon_smil

God fornøjelse - der er MANGE fede at vælge mellem og priserne er til at have med at gøre  Icon_Up

Clockwork Synergy har f.eks. NATO remme i den fede kvalitet i XL længde !! 

https://www.clockworksynergy.com/shop/pr...s/xl-nato/
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Henrik A, HG, Larsb
Svar
Sådan Peter Icon_Up

Først rigtig mange tak for kanon svar og så beklager jeg det lille sidespring i denne tråd
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
Tillader mig et enkelt spring mere til siden. Jeg kan anbefale denne:
https://www.watch-band-center.com/watchs...m-oli.html (Fås i flere farver og størrelser)

2-delt Zulu og i min optik meget mere komfortabel end alm. NATO/ZULU, selvom purister måske vil korse sig  Icon_blink

M.v.h. Thomas
[-]
  • Larsb, Miwes, onkeldunkel, pbr
Svar
Dagens ur (no surprise there !!), nu på TimeFactors NATO i RAF farver, men med sorte fittings efter anvendelse af lidt fingersnilde !!  Icon_smil

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Speedmaster
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
[-]
  • KlausM, Larsb, Møller
Svar
Ikke lige frem er ur til stranden, så hvis jeg skal i senere, bliver dette skiftet ud:

İmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • KlausM, Larsb, Michael F
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, Møller, pbr, phrede
Svar
(05-07-2018, 11:23 AM)pbr Skrev: Dagens ur (no surprise there !!), nu på TimeFactors NATO i RAF farver, men med sorte fittings efter anvendelse af lidt fingersnilde !!  Icon_smil

İmage

İmage

Super fede billeder. Uret mindre mig om det MSAR jeg engang købte af dig :) Endnu et ur man aldrig skulle ha' solgt :D
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(05-07-2018, 04:15 PM)phrede Skrev: Super fede billeder. Uret mindre mig om det MSAR jeg engang købte af dig :) Endnu et ur man aldrig skulle ha' solgt :D


Takker  Icon_smil

Der er også RIGTIG mange ure, som jeg også tænker at jeg aldrig skulle have solgt - men det er jo desværre vilkårene ! Når der skal noget nyt ind, så er der noget andet der er nødt til at ryge videre !  Icon_Up

Det er rigtigt at CWC´en er lidt samme koncept som MSAR, der dog var mekanisk. Dog er der her den væsentlige forskel (bortset fra farven naturligvis), at MSAR og de andre SAR modeller fra Marathon, har meget høje lunetter og derfor i mine øjne ser uproportionalt høje ud i forhold til kassens størrelse. Nok en faktor, der har været med til at begrænse langtidholdbarheden af disse ure, for mit vedkommende.

CWC´en er meget lavere og sidder langt mere harmonisk på håndleddet.

İmage

Tror næsten, at lunetten på MSAR´en er dobbelt så høj !
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)