DAGENS UR
(27-06-2018, 10:35 PM)Henrik A Skrev: Nyt ur, her lige et hurtigt aftens billede, Helson Shark Diver Carbon, monteret på nato-læder.
İmage
İmage

Wow - et af de fedeste ure som er vist på dette forum. Har selv overvejet det flere gange. Gad godt se det live  Icon_flag 

Tillykke med det.
[-]
  • Henrik A
Svar
Tak tak! Den er også rigtig fed, og på hånden idag naturligvis:-) . Har lidt forskellige remme på vej, f.eks en orange nato-rem med sorte fittings, tror det bliver et sommer hit hos mig:-)İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Larsb, phrede
Svar
Fed Carbon Helson, Henrik A !! Tillykke med den !  Icon_flag  Icon_flag  Icon_flag  (Sorte ure, er åbenbart på vej til at blive populære !  Icon_smil )

Jeg har dog aldrig helt følt, at den høje og lidt kantede kasseform, som Helson har som "varemærke" har været mig - men den ser fed ud på din arm !  Icon_smil

Her er det stadig CWC SBS der er som svejset på armen - nu dog med endnu en ny rem, som jeg tror bliver min faste favorit til uret !!!

Det er en NDC Marine Nationale strap, som er købt gennem CWC. "NDC" står for "Nageur De Combat" og betyder "kampsvømmer" - remmen er lavet af elastisk faldskærms rem fra det franske militær og er udviklet af kampsvømmere ved den franske marine til deres brug. "NDC de Marine Nationale" svarer til f.eks. vores Frømandskorps.

Det er en fuldt justerbar og fantastisk komfortabel rem og i versionen med rød stribe som her, synes jeg den står perfekt til CWC SBS  Icon_cool
Remmen er 22mm, men da den er blød og elastisk kan den fint gå til SBS´ens 20mm lugs.


İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage
[-]
  • HG, Larsb, Michael F, pbr, phrede
Svar
Guld i solens gyldne stråler.

İmage

/Bjørn
[-]
  • Larsb, Michael F, phrede
Svar
Jeg ved godt det ikke helt tæller, men var lige forbi urbutikken i Frankfurt lufthavn og prøvede denne Senator - slet ikke tosset. Designet er flot, in-house værk og de blånede visere er SÅ flotte.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Dagens dont er vel overstået og en kølig stift nydes

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • bjorn_e58, Larsb
Svar
İmage

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • Larsb, Michael F, phrede
Svar
İmage
Nyder stadig denne lækre sag


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Intet nyt under solen her İmage


https://www.instagram.com/rlx_dk

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • HG, Larsb, Michael F, phrede
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)