Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
(08-06-2018, 08:06 AM)keldw Skrev: Så kom der en Update til tapatalk app’en, og jeg kan igen poste billeder.
Efter du startede tråden her, har jeg genopdaget kærligheden til CWC’en :-)
Fede billeder - nu er jeg bare endnu mere utålmodig efter at modtage min. Jeg skrev til Silvermans i går eftermiddag, idet jeg kan se, at selvom jeg afgav bestilling i tirsdags og prompte fik bekræftelse, så står min ordre stadig som "paid" men "unfulfilled" - jeg skrev til dem, at jeg havde en forhåbning om at uret blev afsendt i det mindste inden weekenden.
Nu må vi se - jeg ved ikke, om nogen herinde har kendskab til hvor hurtige de er til at ekspedere ordrer hos Silvermans ?
Gad vide, om du og jeg er de eneste herinde, der har en SBS - det kunne være sjovt at line dem op en dag !
Fsv. tapatalk, så er du ikke den eneste, der har haft problemer - jeg kan f.eks. ikke se de fine billeder som cfnissen har lagt op af sin nye Tudor osv.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 269
Tråde: 2
Modtaget Likes: 531 i 156 svar
Givet Likes: 204
Jeg opdaterede min Tapatalk IOS app her til morgen, og så er jeg kørende igen. Både ifht at poste og se billeder.
Irriterende med ventetiden, med en fedex levering burde du jo have haft det dagen efter, i værste fald dagen efter igen. Nå, men alt godt kommer til dem der venter siger man jo :-)
Min kollega har to. Én issuet CBS og en almindelig stål diver. Og jeg kender faktisk ikke andre end ham og jeg (og snart dig) der har CWC urene. Udover de ældre modeller naturligvis.
Jason Graham, som er ham både min kollega og jeg har købt fra, han har ihvertfald et par stykker
https://www.instagram.com/rlx_dk
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.instagram.com/rlx_dk
Jeg gad godt få sådan et 1994 SBS i min samling engang - 1994 er min søns fødeår !!
Har iøvrigt lige fået bekræftelse fra CWC / Silvermans, at mit ur er afsendt sammen med en lille stak remme, som jeg også havde bestilt - så nu er det bare at vente og holde øje med Track&Trace app´en !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Trøst dig med at andre har det værre
Husk pic når det lander
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
(08-06-2018, 06:31 PM)Stensbjerg Skrev: Trøst dig med at andre har det værre
Husk pic når det lander 
Ha ha .......... ja, det har du ret i - du må efterhånden være verdensmester i tålmodighed !!
Hvornår regner du med at modtage dit Dornbluth ?
Og du kan være rolig - når mit lander bliver forum oversvømmet med billeder
/Peter
•
Jeg bliver aldrig et tålmodigt menneske,
Bare spørg min familie
Men jeg "æder mig selv" for denne her,
Jeg har netop i dag bestilt sidste ændring på uret.
(DB er ved at været træt af mig  )
Så alt i alt skal jeg regne med en gang i oktober, tidligst
Men alt godt kommer til den der kan vente, siger man
(08-06-2018, 09:25 PM)Stensbjerg Skrev: Så alt i alt skal jeg regne med en gang i oktober, tidligst
Men alt godt kommer til den der kan vente, siger man 
Det lyder til at blive et vildt flot ur - glæder mig til at se billeder, når det ankommer engang (medmindre du bestiller andre individualiteter fra Dornbluth  )
Mit ur forlod UK i fredags, så jeg regner med at det lander i Viborg i løbet af ugen, der kommer !
/Peter
•
Efter sidste sidste ændring i fredags har jeg givet hånd på
Ikke at ændre/komme med flere indskydelser
Det lyder sgu godt glæder mig til wrist shots
/Peter
•
/Peter
|