slette alle billeder fra photobucket?
hvordan kan jeg slette ALLE mine billeder i photobucket på en gang?

kom til at uploade 500 billeder - var ikke meningen
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Det ved jeg ikke, men husk at hvis du vælger at slette ALLE billeder, vil alle de links du har lagt ud på fora og lign. blive "defekte"
Hvis du alligevel gerne vil have nulstillet kontoen, hvorfor så ikke bare oprettet en ny? Jeg har for nylig oprettet en ny konto, da jeg gerne ville have
mere styr på mine billeder i fremtiden, men har valgt at lade den gamle være netop for ikke at fjerne alle de blleder, der ligger rundt omkring på forskelige fora.
Svar
Med tanke på de foto af damer , Anders vælger at offentliggøre Icon_naugthy vil jeg dælme gerne se dem der ikke skulle være offentlige Icon_e_surprised Icon_e_biggrin1
Svar
Bentzen Skrev:Med tanke på de foto af damer , Anders vælger at offentliggøre Icon_naugthy vil jeg dælme gerne se dem der ikke skulle være offentlige Icon_e_surprised Icon_e_biggrin1
Haha - ja, det noget værre rod Icon_rul
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)