Baselworld 2018
OMEGA

Svar
ORIS

[-]
  • MTF
Svar
NOMOS

[-]
  • Larsb
Svar
Indtil videre ikke noget der for mig er vildt og voldsomt lækkert, dog synes jeg seamaster 300 med wave dial og flyttet dato vindue til kl 6 er rimelig sprød. GMT Master i stål med Pepsi, sort legend diver, og navitimer uden chrono, tjaaa.
Tudor laver lækre ure, jeg ville bare ønske de ville bruge andre visere end de evige snowflake.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Indtil videre er det mest Seamaster der rammer mig, jeg er dog også en sucker for Seamaster. Jeg er dog spændt på hvor stor den virker på armen...

Jeg får lidt en moser følelse når jeg ser tudor gmt... Både ret cool samtidig med den måske blander lidt for meget.

Rolex er lidt kedeligt, det mest interessante er måske det opdaterede gmt værk (men også lidt sørgeligt at mit explorer 2 med kaliber 3186 ikke længere har nyeste generation af rolex GMT værk ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Jeg bliver nød til at eje det nye Omega Seamaster 300 med blå skive. 42 mm, inhouse værk.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Jeg synes Tudor 58 - 39mm er vildt lækkert og ville gerne have set en 39mm BB uden faux patina. men stadig et ur jeg skal kigge nærmere på.

De ny Seamaster 300 er lidt for poleret og med en glasbagkasse ikke min kop te, det er blevet et for "fint" ur i forhold til de 90 -2000erne.

P.sebastian
[-]
  • guru1313, Stoffer
Svar
Seiko
İmage
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Glashütte Original

İmage
[-]
  • Stensbjerg, Stoffer
Svar
Oris

İmage
[-]
  • Stensbjerg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)