4K Review: Patek Philippe Nautlius 5712/1A-001 Unboxing 2018

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • keldw
Svar
Lækker video

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Den er nemlig rigtig lækker og vel nok det tætteste jeg kommer på at opleve sådan et ur Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
5712 er sådan et gennemført smukt ur der sidder noget nær perfekt (på min arm anyways).

Går pt med en overdreven not buying remorse, efter jeg lige skulle sove på det og uret så var væk. Jeg nåede dog, og sikke en ringe trøst, at få et par billeder İmageİmage

Keld
[-]
  • cfnissen
Svar
SAVLE SAVLE
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Vigtigt budskab: Man skal aldrig opgive at få sit drømmeur Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, keldw
Svar
(06-03-2018, 08:32 PM)Larsb Skrev: Vigtigt budskab: Man skal aldrig opgive at få sit drømmeur Icon_smil

100% enig. Heldigvis har jeg noget andet på vej, der pt vejer højere end 5712’eren :-)

Keld
Svar
(07-03-2018, 09:03 AM)keldw Skrev: 100% enig. Heldigvis har jeg noget andet på vej, der pt vejer højere end 5712’eren :-)

Spændende. Noget, du kan løftesløret lidt for?
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Fin video og god unboxing. Man blev helt glad på hans vegne. Icon_flag

Det er dælme også et fornemt og gennemarbejdet ur! Ikke så meget industrielt over det, for nu at bruge Claus udtryk.

mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
(07-03-2018, 09:22 AM)Larsb Skrev:
(07-03-2018, 09:03 AM)keldw Skrev: 100% enig. Heldigvis har jeg noget andet på vej, der pt vejer højere end 5712’eren :-)

Spændende. Noget, du kan løftesløret lidt for?

Sagtens :-) Det er vel det man kan kalde lillebroderen til 5712, nemlig en 5711. Den skulle gerne lande i år (en skam det ikke nåede at blive før prisstigningen).

For mig er det det mest æstetiske tid/dato ur nogensinde produceret.

Planen er, at det så skal byttes til en ubrugt 5711 fra 2017 som er stemplet samme uge som min søn blev født. Godt nok vil hverken mit eller hans navn stå på certifikatet, men mit navn står heller ikke på certifikatet til mit fødeårs Submariner solgt i 1977 ved Klarlund.

Keld
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)