De "sløve" underfora
#1
Hej alle

Vi planlægger at fjerne et par underfora i nærmeste fremtid som der ikke rigtig er gang i. Mere konkret er Breitling, Micromærker og Markedspladsen i skudlinien.
Eksisterende indlæg i Breitling og Micromærker vil blive flyttet til hovedforummet og Markedspladsen slettes inkl. indlæg.

Jeg synes de er fine at have, men aktiviteten er meget lav og derfor er det nok smartere at få trådene op under hovedforummet.
De resterende underfora er enten meget aktive eller også har de redaktører som driver forummet med deres engagement ifht. til de konkrete mærker og vil derfor blive bevaret.
Skulle der på sigt opstå et behov eller en efterspørgelse er vi altid åbne overfor forslag.
Svar
#2
Hov hov, der er også en redaktør på Mikro Mærker Icon_e_biggrin1 Men enig i at de ikke skal have deres eget fora.... Der sker for lidt og der er meget svag respons på de tråde der bliver oprettet.
Svar
#3
Jeg synes egentlig markedspladsen er fin at have , og synes da også den har været en del brugt ? men jeg overlever så men uden Icon_e_wink
Svar
#4
Ja, der sker desværre for lidt.
Ingen tvivl om at micro mærkerne har deres berettigelse :-) men aktiviteten er desværre for lille :-( for at have et selvstændigt fora :-)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#5
Lidt synd at fjerne mikromærker.

Så lav er aktiviteten da heller ikke....., giver netop dette forum bredde, med plads til alle. Vil helt klart gøre min aktivitet mindre. Ikke fordi jeg bidrager med mange poster, men et område jeg følger med på.

Men it's your call.

Skal der altid være mange poster? Og det skader vel ikke med få poster?
Svar
#6
Tak for tilbagemeldingerne. Ja, man kan argumentere for at det ikke betyder noget at der er et forum uden den store aktivitet. Men for mig er det bare lidt trist med disse stille fora. Det vil dog ikke ændre på om der er plads til disse mærker og jeg forstår ikke at det skulle mindske interessen for deltagelse, da alle tråde og indlæg er meget velkommet, bare i et andet underfora. I virkeligheden skaber det måske MERE interesse for disse spændende ure, idet flere vil se trådene med mere respons til følge.

Sendt via Tapatalk
Svar
#7
For mig er det et spørgsmål om overblik og synlighed.

Kan bare ikke helt se hvorfor de skal væk.......
Svar
#8
Mine tanker er at der er for få der bruger disse underfora med manglende aktivitet til følge og at det kan bidrage med mere "gang i den" omkring bla. micromærker. Og på den måde skabe mere interesse for disse spændende ure?
Det er bare mine tanker - jeg siger ikke det er det rigtige, dog synes jeg det er synd at flere ikke ser de tråde der er.

Sendt via Tapatalk
Svar
#9
Nu får jeg nok hug, men man kunne åbne for privat salg af ure igen på forumet og lade profferne benytte salgssiden? Icon_naugthy
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#10
jkjaers Skrev:Nu får jeg nok hug, men man kunne åbne for privat salg af ure igen på forumet og lade profferne benytte salgssiden? Icon_naugthy

Hvad skulle det hjælpe?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)