30-01-2018, 09:13 PM
Der er jo mange, der efterhånden kan finde ud af at yde god service i forbindelse med et salg - om det så er en ny bil eller et ur eller lignende.
Det har vi jo skrevet lidt om for nylig i en tråd hvor vi snakkede om køb hos forhandler vs. køb over nettet.
Der hvor man for alvor får testet service-genet hos sælgeren/forretningen er jo når man lang tid efter købet vender tilbage med noget, der ikke virker.
Mit smukke Chronometre Bleu er gået i stå. Pludselig holdt det op med at gå. Øv.
Uret er købt i F.P. Journe butikken på Madison Avenue i New York for små 4 år siden. Og der er ingen forhandler i DK. Suk.
Kl. ca. 15 i dag sender jeg en mail til butikken i NY.
En time senere svarer de at de vil sætte butikken i Paris igang med at ordne sagen.
En time senere kommer der besked fra Paris butikken, at uret vil blive hentet af FedEx i morgen.
En time efter det kommer SMS-bekræftelse fra FedEx.
Jeg er på det tidspunkt en meget glad kunde.
Ja, jeg ved godt at der er meget, der kan gå galt endnu - ikke mindst når det kommer til prisen på det arbejde der skal laves, da vi er et godt stykke ude over garantien. Men jeg må sige, at de er startet godt.
Blive spændende om de holder stilen hele vejen.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
Det har vi jo skrevet lidt om for nylig i en tråd hvor vi snakkede om køb hos forhandler vs. køb over nettet.
Der hvor man for alvor får testet service-genet hos sælgeren/forretningen er jo når man lang tid efter købet vender tilbage med noget, der ikke virker.
Mit smukke Chronometre Bleu er gået i stå. Pludselig holdt det op med at gå. Øv.
Uret er købt i F.P. Journe butikken på Madison Avenue i New York for små 4 år siden. Og der er ingen forhandler i DK. Suk.
Kl. ca. 15 i dag sender jeg en mail til butikken i NY.
En time senere svarer de at de vil sætte butikken i Paris igang med at ordne sagen.
En time senere kommer der besked fra Paris butikken, at uret vil blive hentet af FedEx i morgen.
En time efter det kommer SMS-bekræftelse fra FedEx.
Jeg er på det tidspunkt en meget glad kunde.
Ja, jeg ved godt at der er meget, der kan gå galt endnu - ikke mindst når det kommer til prisen på det arbejde der skal laves, da vi er et godt stykke ude over garantien. Men jeg må sige, at de er startet godt.
Blive spændende om de holder stilen hele vejen.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk