Jeg sværger til ruller. Dem jeg har, kan der være flere ure i end de to du nævner, men man kan jo vælge at nøjes med to og så remme/værktøj i de andre rum. Fordelen er at de ingenting fylder når de er rullet samme.
Dem har jeg også kigget på, og ja, de fylder noget mindre. Af en eller anden grund har jeg bare følelsen af, at uret har bedre af, at det er i en “kasse”. Men det kan nemt bare være en forestilling jeg har.
Jeg har også kigget på et etui til bare et ur, da jeg tænker, at et på armen og et i etuiet burde kunne dække mit behov.
Jeg sværger til dem her fra Oakley - der kan kun være ét ur, men de fylder ikke mere end man kan have flere med i tasken. Og de giver ekstrem god beskyttelse til urene !!
Jeg bryder mig ikke så meget om ruller, idet urene kan glide rundt og støde imod hinanden i siderne, medmindre der er tale om at rullen er med separate lommer eller andet, der skiller urene fra hinanden, som det er tilfældet med dem Kim viser ovenfor.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Hvor har du købt dem. De virker fine, men jeg kan ikke umiddelbart finde dem ved en google-søgning.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De Oakley er vist gået ud af produktion for et par år siden.. Kiggede I hvert fald der og var det svar jeg kunne finde.. Men endte med at købe dem her!