(20-12-2017, 08:51 PM)Stensbjerg Skrev: Sendte de et helt nyt ur,
Da glasset gik i stykker på det første?
Ja, jeg var på ferie på gran canaria da det skete, og de tilbød endda at sende det til mit hotel så jeg ikke skulle mangle det på ferien. Så kunne jeg bare sende det der var gået i stykker når jeg kom hjem. Jeg takkede dog nej da jeg i princippet så skulle betale moms af uret når jeg kom til Danmark (gran canaria er ikke en del af EU indre marked på trods af de er en del af Spanien). Jeg havde alligevel andre ure med. De betalte også mine forsendelses omkostninger for at sende det retur til dem.
Virkelig god service fra dem, selvom uret kun koster 1500kr fra nyt.
TG > det var da en træls historie og kunne tyde på at de ikke har haft styr på kvaliteten af glasset og der helt klart har siddet i spænd og af grunde jeg ikke forstår er det sprunget
Det er selvfølgelig lidt en dårlig start og ikke særlig betryggende at vide, men jeg er glad for at du skrev omkring problemet og håber da det ur jeg har på vej er med et noget bedre glas...det kunne være tilfældet da glasset er i en 44mm udgave, så jeg krydser fingre.
De kom med 44mm udgaven for et år siden og 40mm i september, så det er to forskellige produktioner. Jeg ville ikke være nervøs for dit. Det er da tilgengæld meget rart at vide, at deres kundeservice er super god. Måske endda på højde med breitling ;-)
(20-12-2017, 09:23 PM)tg Skrev: De kom med 44mm udgaven for et år siden og 40mm i september, så det er to forskellige produktioner. Jeg ville ikke være nervøs for dit. Det er da tilgengæld meget rart at vide, at deres kundeservice er super god. Måske endda på højde med breitling ;-)
Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Det har du da ret i og glæder mig til uret, selvom det var bagsiden jeg blev begejstret for, så håber jeg da at glasset sidder okay. Ved du om der har været glas-problemer med andre udgaver eller er det bare dig der har været specielt uheldig.
(20-12-2017, 10:17 PM)tg Skrev: Jeg vil tro det er et generelt problem med den batch mine ure er fra, men om det er hele batchen der er ramt ved jeg ikke. Jeg kender kun til mine to.
Nu er uret endt i samlekassen med ure og det vil nok ligge der, da jeg ikke kan få mit nye Breitling af håndledet foreløbig, men en dag skal det da bruges og indtil da, er det bare et hyggelig retro ur i samlingen.