Benarus Megalodon Bronze 2017 - Video og billeder
#1
Denne Benarus Megalodon Bronze 2017 er noget af en klokke der med sine 47-49 mm, skulle kunne tilfredsstille selv det største håndled. Så gør det jo ikke noget at uret faktisk høre til i kategorien maskuline dykker-ure.

Der er noget over bronze i den størrelse og for mig har det været vigtigt at få de specielle lugs man ser på uret, hvilket der er 24mm i mellem og så kan jeg nyde alle de fede remme jeg fik med i handlen. Der er denne gang ikke skruer men gennemborede lugs med en fjeder-stift og man kan vel sige at det er et lille minus, men som sådan også det eneste IMØ.

 İmage

İmage

Når det kommer til den smukke safirglas beklædte drejekrans, kunne jeg ikke ønske mig det bedre, da den bryder det ellers tunge look og jeg er vild med den sorte skive og alle hajtænderne....der nok skal holde konen vågen hele natten. Hun klager over alt det lys der ofte kommer ud af mine ure  Icon_blink

İmage

Mange vil ikke kunne lide uret overhovedet og det specielle med de bøjede lugs/horn, men det er som sagt et punkt der har været vigtigt for mig, da det er helt på samme måde som mit allerførste Megalodon.

İmage

İmage

Så Rune nu kan du også snart give den et ordentlig "haj bid" med dit nye ur  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
(17-11-2017, 05:30 PM)Miwes Skrev: Denne Benarus Megalodon Bronze 2017 er noget af en klokke der med sine 47-49 mm, skulle kunne tilfredsstille selv det største håndled. Så gør det jo ikke noget at uret faktisk høre til i kategorien maskuline dykker-ure.

Der er noget over bronze i den størrelse og for mig har det været vigtigt at få de specielle lugs man ser på uret, hvilket der er 24mm i mellem og så kan jeg nyde alle de fede remme jeg fik med i handlen. Der er denne gang ikke skruer men gennemborede lugs med en fjeder-stift og man kan vel sige at det er et lille minus, men som sådan også det eneste IMØ.

 İmage

İmage

Når det kommer til den smukke safirglas beklædte drejekrans, kunne jeg ikke ønske mig det bedre, da den bryder det ellers tunge look og jeg er vild med den sorte skive og alle hajtænderne....der nok skal holde konen vågen hele natten. Hun klager over alt det lys der ofte kommer ud af mine ure  Icon_blink

İmage

Mange vil ikke kunne lide uret overhovedet og det specielle med de bøjede lugs/horn, men det er som sagt et punkt der har været vigtigt for mig, da det er helt på samme måde som mit allerførste Megalodon.

İmage

İmage

Så Rune nu kan du også snart give den et ordentlig "haj bid" med dit nye ur  Icon_Up


Hvor er det bare ultra fedt. De horn er for vilde.
Har du vejet uret?
Måske får jeg mit i morgen

Men tillykke med det Nu venter jeg bare på din video

Og lækkert med det ETA 2824 som sidder i hjertet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
Jeg har vejet uret og det ligger med rem på 205 gram, så det er da helt okay. Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#4
(17-11-2017, 06:29 PM)Miwes Skrev: Jeg har vejet uret og det ligger med rem på 205 gram, så det er da helt okay.  Icon_Up

Så virker det som om det nogenlunde har samme vægt som ståludgaven. Her er vægten 210 g på læder og 325 g på stållænke ( tilpasset mig )...

Savle savle
Svar
#5
Det ligger tæt på og 325 er i den tunge ende, men det er ellers lækkert at bære trods vægten.

Nu bliver det spændende at tjekke nøjagtigheden af værket og mon ikke det holder sig indenfor + - 5 sek. hvis jeg er heldig.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#6
Det tror jeg mht plus minus per døgn
Mit Benarus Megaladon har Miyota 9015 i maven. Her lander vi på + 4 sek pr døgn målt sidste gang
Og lumen kan vi ikke brokke os over. INTET slår denne lumen. Ure som kommer tæt på er eksempelvis Seiko srp653 eller Helson Shark diver. Men der er STOR forskel når de er overfor hinanden.
Så det er jo rent kinder æg der her. Lumen, godt urværk og Mega størrelse. Krydret med flot design og holdbarhed og dybde rating. Det er sku et perfekt ur


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
(17-11-2017, 07:36 PM)runzuk5 Skrev: Det tror jeg mht plus minus per døgn
Mit Benarus Megaladon har Miyota 9015 i maven. Her lander vi på + 4 sek pr døgn målt sidste gang
Og lumen kan vi ikke brokke os over. INTET slår denne lumen. Ure som kommer tæt på er eksempelvis Seiko srp653 eller Helson Shark diver. Men der er STOR forskel når de er overfor hinanden.
Så det er jo rent kinder æg der her. Lumen, godt urværk og Mega størrelse. Krydret med flot design og holdbarhed og dybde rating. Det er sku et perfekt ur


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er helt sikkert et ur for os to Rune og selv om vi er lidt alene om de ekstreme store ure blandt dette fora's brugere, så er det vist okay med vores nørderi tror jeg  Icon_blink

Når vi taler om lumen på dette ur, så er det noget af det vildeste jeg har set endnu....jeg behøver slet ikke at sætte julebelysning op i år  Icon_lol

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Hold nu op hvor er det vildt!!!!! Totalt flot billede

Din kone bliver glad i nat

İmage

Dette er fra mit Benarus Megaladon 5


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Skulle lige prøve en af de andre remme....der følger bedre billeder, men lige et par snapskud

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#10
İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)