Black Bay Bronze Bucherer....damn
#11
Altid en fornøjelse at læse dine bidrag til denne side Claus,
er den nogen forskel mellem denne og standard versionen ud over farven og prisen?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#12
(22-08-2017, 04:04 PM)Stensbjerg Skrev: er den nogen forskel mellem denne og standard versionen ud over farven og prisen?

Kun at den kun kan købes hos Bucherer ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#13
(22-08-2017, 04:04 PM)Stensbjerg Skrev: Altid en fornøjelse at læse dine bidrag til denne side Claus,
er den nogen forskel mellem denne og standard versionen ud over farven og prisen?

Hej Jacob,

Tak for ros :-)

Så vidt jeg husker, så er standardversionen af Black Bay i stål 41mm, mens bronze versionen er 43mm. Dertil kommer ændret skivelayout, hvor bronze-versionen har tal på skiven. 

Der er så to bronzeversioner. En standard med brun skive, brun krans og brun stofrem, som kan købes overalt, i modsætning til den blå, som kun kan købes hos Bucherer og som bliver lavet i forbindelse med deres 130 års jubilæum næste år. Dvs. at der ikke bliver lavet uanede mængder, men omvendt er den ikke eksplicit limiteret. 

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
#14
(21-08-2017, 04:58 PM)cfnissen Skrev: Jeg var lige inde i Bucherers forretning i Illum i dag, hvor jeg så at de havde en del af deres 130 års jubilæums-ure.

De er lavet af forskellige producenter som f.eks. JLC, IWC og Tudor. Fælles for dem er, at de har skive eller andet i blåt, som er Bucherers officielle farve.

Jeg fik mulighed for at prøve Tudors Black Bay Bronze Bucherer. Urkassen er i bronze. Så flot. Det var en demo model, som tydeligvis var blevet rørt ved mange gange, så bronzekassen var godt i gang med at skifte farve/få patina.

İmage

İmage

På trods af at jeg ikke er den største Rolex/Tudor fan på,denne planet, så må jeg sige at dette ur i mine øjne er noget af et pletskud. Så meget flottere end den almindelige bronzemodel. Og prisen er jo ganske god. Suk. 

Claus

Fed tur ser det ud til!  Icon_Up

Personligt synes jeg jo Tudors bronze klokker er mega fede og har perfekt størrelse!

- Eneste grund til at jeg aldrig fik prøvet den brune variant var at jeg fik Dornbluth projekt hjem i netop Bronze og brun skive....

Hvad er egentlig liste prisen på den blå variant og er der venteliste??

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Listepris ca 29.100 og ja, der er venteliste. Lød som om den var alvorlig.

Claus




Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#16
(23-08-2017, 10:21 PM)cfnissen Skrev: Listepris ca 29.100 og ja, der er venteliste. Lød som om den var alvorlig.

Claus

Takker!  Icon_Up

- Og ja det er sikkert år på planken hvis ever så... 

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)