Inspiration til nyt ur
Jeg syntes IWC's doppelchronograph giver ret god value i det prisleje. Et ur jeg selv har kigget efter på det seneste.

İmage
[-]
  • cfnissen, gmt-geek
Svar
(15-03-2017, 11:42 AM)gmt-geek Skrev: Æd det års vente tid og bestil en standard Dornbluth?

Eller gør den unik og smid lidt ekstra i som vi har snakket om en gang?  Icon_Up

Vh. Jon

Så skal vi da lige have et billede

İmage

İmage

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen, Jens, Larsb, pbr
Svar
Det er sgu fint det der Henrik......
[-]
  • HG
Svar
Icon_+1  - fed klokke Henrik! !

(15-03-2017, 04:38 PM)KimT Skrev: Det er sgu fint det der Henrik......
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • HG
Svar
Dette har godt nok ikke noget med emnet at gøre, men hvordan opretter man en tråd?
Svar
Man går ind i det forum man ønsker at oprette tråden i og trykker på den herunder markerede knap "Skriv tråd"

İmage
Svar
Meget gode inputs - tak for det Icon_smil

Dornblüth er bare lækkert, men jeg ville simpelthen ikke kunne vente så længe på et ur Icon_e_biggrin1 På den tid har jeg ombestemt mig 365 gange!

De viste JLC skal jeg vist kigge lidt nærmere på ligesom med det Kristoffers IWC. De lander fint mellem det sporty og det klassiske både i størrelse og udtryk Icon_smil

/Mads
[-]
  • cfnissen
Svar
Du kan sikkert købe Henriks Dornbluth :-)
[-]
  • HG
Svar
Kunne måske lade sig gøre, send evt PB.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(15-03-2017, 08:58 PM)MadsA Skrev: Meget gode inputs - tak for det  Icon_smil

Dornblüth er bare lækkert, men jeg ville simpelthen ikke kunne vente så længe på et ur  Icon_e_biggrin1  På den tid har jeg ombestemt mig 365 gange!

De viste JLC skal jeg vist kigge lidt nærmere på ligesom med det Kristoffers IWC. De lander fint mellem det sporty og det klassiske både i størrelse og udtryk  Icon_smil 

/Mads

Hvis du vil komme yderligere i tvivl til Dornbluths side, så kan du for en kop kaffe - samme sted som sidst - glo lidt på mine 3 Dorny'er...  Icon_blink

- Nummer 3 lander i næste uge.....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)