Hvad er din favorit model fra Omega?
Jeg er også enig med Joepete Icon_e_wink . Dog vil jeg lige tilføje Speedmasteren, som jeg synes er et utroligt lækkert og klassisk ur med en fantastisk historie Icon_razz .

İmage
Svar
Et Planet Ocean i konservative "farver" - og stor i størrelsen.

İmage
Svar
Sociologen Skrev:Et Planet Ocean i konservative "farver" - og stor i størrelsen.

İmage
Størrelsen passer godt på dig..

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:Størrelsen passer godt på dig..

Icon_cool
Tak. Det synes jeg også. Tror aldrig at jeg skiller mig af med dette ur Icon_e_smile
Svar
İmage

Dette er min favorit omega quantum og solace 45.5 mm.. er vild med den røde farve og skiven... desuden er der indgraveret quantum of solace på indersiden af glasset.., som kun kan ses hvis uret ligger i den rette vinkel

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Der var helt sikkert også noget jeg ikke havde fattet hvis du havde skrevet en anden Omega end POeren som din favorit Kenneth Icon_e_biggrin
der har snart været et par stykker forbi adressen har der ikke Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Har haft både PO på 42 og 45.5mm men ingen af dem havde jeg særligt længe... dog var de begge på remme! Men var virkelig glad for min Seamaster Pro! Virkelig lækker at bære Icon_e_biggrin ´Bar den hele sidste sommer, men den måtte videre da der var andre som fristede... Icon_e_confused

İmage

İmage

İmage
Simon Hedegaard
Svar
Jeg har faktisk flere gange overvejet en klassisk Seamaster (quartz Icon_e_surprised ) som arbejdsbeater.
Måske en dag Icon_e_smile
Svar
Stensbjerg Skrev:Der var helt sikkert også noget jeg ikke havde fattet hvis du havde skrevet en anden Omega end POeren som din favorit Kenneth Icon_e_biggrin
der har snart været et par stykker forbi adressen har der ikke Icon_question

jo... jeg venter pt på den ny planet ocean chrono jeg har bestilt.. den er min planet ocean nr 9... gennem tiderne...

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
OK den ville jeg rigtig gerne se IRL
syntes den så rigtig lækker ud på de første billeder jeg så,det virkede som om der var lidt retro over skiven Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)