Måleclip fra Frederique Constant?
#1
Question 
Hej Alle

Er der nogen som har nogen erfaring med følgende lille clip?

Til 99€ kunne den da godt være noget som fristede til julegavelisten... Icon_smil

http://frederiqueconstant.com/news/frede...ring-clip/
Svar
#2
Jeg har ingen erfaringer, men har selv kigget lidt på den. Den ser sjov ud.
Svar
#3
Hvad gør man så når det er konstateret at uret går ad Pommern til, hvilket vel også erkendt med uret på armen  Icon_blink
P.N.
Svar
#4
(29-11-2016, 10:48 AM)broberg Skrev: Hej Alle

Er der nogen som har nogen erfaring med følgende lille clip?

Til 99€ kunne den da godt være noget som fristede til julegavelisten... Icon_smil

http://frederiqueconstant.com/news/frede...ring-clip/

Prøv APP'en Hairspring - virker fint til mig.

Kamstrup
Svar
#5
(29-11-2016, 12:48 PM)P.N. Skrev: Hvad gør man så når det er konstateret at uret går ad Pommern til, hvilket vel også erkendt med uret på armen  Icon_blink
P.N.
Så går man da til dog Per!

/insert clever or funny note here\
[-]
  • Smilla
Svar
#6
(29-11-2016, 10:37 PM)whoa Skrev:
(29-11-2016, 12:48 PM)P.N. Skrev: Hvad gør man så når det er konstateret at uret går ad Pommern til, hvilket vel også erkendt med uret på armen  Icon_blink
P.N.
Så går man da til dog Per!

/insert clever or funny note here\

Icon_flag
P.N.
Svar
#7
(29-11-2016, 12:48 PM)P.N. Skrev: Hvad gør man så når det er konstateret at uret går ad Pommern til, hvilket vel også erkendt med uret på armen  Icon_blink
P.N.

Men hvis du nu er på vej til at købe et brugt ur kan du da få lidt ekstra info om urets tilstand tænker jeg.
Svar
#8
(30-11-2016, 10:08 AM)mojohe67 Skrev:
(29-11-2016, 12:48 PM)P.N. Skrev: Hvad gør man så når det er konstateret at uret går ad Pommern til, hvilket vel også erkendt med uret på armen  Icon_blink
P.N.

Men hvis du nu er på vej til at købe et brugt ur kan du da få lidt ekstra info om urets tilstand tænker jeg.
Alle elektroniske måleapparater giver et øjebliksbillede og et gangresultat så længe uret er i kontakt med instrumentet. Efter min mening er det ikke et reelt billede af urets tilstand.  Icon_smil
P.N.
Svar
#9
PN du kan ikke blive ved med at drille, uden at fortælle, hvordan du mener man får et reelt billede af et urs tilstand.
Svar
#10
Jeg har bestilt den hjem, da jeg har 60 - 80 mekaniske ure i hænderne om året til kunder. Der er faktisk ret godt synes jeg at den kan måle eksempelvis 12 timer og gemme så man kan se forskel på om uret er trukket helt op eller kun halvt op og så se hvordan uret opfører sig. Ved nye ure giver det et super realistisk billede af urets tilstand. Vil dog også mene at på vintage ure gælder det samme, men jeg har kun lidt erfaring med vintageure.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)