Jaeger-LeCoultre Geophysic Universal Time
#1
Jeg var i dag forbi den altid flinke Henrik inde hos Hvelplund for at hente den gummirem han havde bestilt hjem til mit JLC MCC og kunne i den forbindelse ikke stå for deres worldtimer. Jeg har egentligt været vild med uret lige siden det blev lanceret, men nu fik jeg endelig tid til at rode med det. Og hold nu fest, jeg er VILD med det. Perfekt størrelse til mig efter min mening og bare ultra lækkert hele vejen rundt. Undskyld billederne, men uret var/er pakket ind i plastik, lyset var ikke det bedste og jeg ryster åbenbart på hænderne :-)

İmage

İmage

İmage

Så skal jeg bare lige have overbevist Linda om at hun ikke behøver et nyt køkken ;-)

I øvrigt er der altså også noget over Reverso :-)

İmage

God dag gutter....
Svar
#2
Køkken...... det er ikke nødvendigt.. i har et. Det må vente

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • Lars
Svar
#3
Mennesket har tilberedt mad over åben ild i tusind år Icon_blink

Hvad var prisskiltet på sådan en worldtimer?


/Mads
[-]
  • Lars
Svar
#4
(30-11-2016, 08:27 PM)MadsA Skrev: Hvad var prisskiltet på sådan en worldtimer?

/Mads

Lidt over 100k.
Svar
#5
(30-11-2016, 06:55 PM)Smilla Skrev: Køkken...... det er ikke nødvendigt.. i har et. Det må vente

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Jeg forstår det sgu heller ikke?
[-]
  • Lars, Smilla
Svar
#6
Citat:Lidt over 100k.

Der er det grå marked lidt mere tilgivende   Icon_blink
Svar
#7
Absolut :-)
Svar
#8
Men efter den super gode og imødekommende service inde hos dem (Hvelplund) fil jeg sgu helt lyst til at handle der.
Svar
#9
Og det er jo også det, man betaler for Icon_smil Jeg har selv købt hos Hvelplund før. Dog har jeg efterfølgende haft et par dårlige oplevelser.

Men 20-30.000 er mange penge at betale for service.
Svar
#10
Det er en af de ting der tidligere har holdt mig væk fra JLC. Jeg er tidligere blevet tilbudt et MCC magen til det jeg har nu, hvor jeg sprang fra pga. service prisen. Nu bestemte jeg mig for at ignorere det - vi lever kun en gang ;-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)