Bücherer i Illum - nogle første reaktioner?
(30-10-2016, 12:44 AM)T79 Skrev: Så mit første indtryk er positivt, men de skal lige have lov at komme igang, hvad angår dybden i sortiment og viden/info.

//Michael

Godt at høre, Michael. Tak for updaten. Fedt at de har Nomos på hylderne. Det er lækre ting. 

Claus

Svar
(26-10-2016, 12:50 PM)KimT Skrev: Franz J. er et godt bud Icon_Up

Claus, du siger bare til hvis vi to skal tage det op og prøve at få det arrangeret. Jeg er lidt hængt op de næste 14 dage, men derefter er jeg frisk på at deltage for fuld tryk. Hvis det er noget du er interesseret i, kan vi to lige skrives/snakkes ved om et par uger.

Stenstrup ville bestemt også være et besøg værd, hvis der skal kigges nærmere på Zenith og Parmigiani.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KimT, tg
Svar
Dem havde jeg slet ikke tænkt over. De er med på listen over muligheder Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
Parmigiani kan jeg godt se Icon_smil

Fik du selv besøgt butikken i Illum, Claus?

/Mads
Svar
(03-11-2016, 11:59 AM)MadsA Skrev: Parmigiani kan jeg godt se  Icon_smil

Fik du selv besøgt butikken i Illum, Claus?

/Mads

Nope, der kom en CEO i vejen, der ville have et møde. Besøget er udskudt lidt, desværre. Jeg trænger altså snart til at se på (= røre ved) nogle ure. Suk. 

Melder tilbage når det er lykkedes. Næste planagte ur-ting er Klarlunds halløj næste week-end. 

Claus

Svar
Hvornår skal du derind Claus?
Svar
(03-11-2016, 03:48 PM)KimT Skrev: Hvornår skal du derind Claus?

Lørdag formiddag - har ikke opnået VIP status ;-) Har min søn samt min bror og hans søn med.

Dig?

Claus

Svar
Det kunne være hyggeligt lige at hilse, men jeg er derinde fredag aften. Vi må snart slå hovederne sammen.
[-]
  • cfnissen
Svar
(03-11-2016, 08:45 PM)KimT Skrev: Det kunne være hyggeligt lige at hilse, men jeg er derinde fredag aften. Vi må snart slå hovederne sammen.

Enig, men det er jo også planen. Jeg ser frem til det. 

Claus

[-]
  • KimT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)