Kickstarter ure..
Har valgt black brass vintage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vælger.
Det mest allround er sort med sort indlæg, men messing indlægget er også meget fedt.
Det satsede ville være den brune for der har kun været et photoshoppet billede, men den kunne vise sig at være virkelig fed.
Det er ikke nemt at vælge ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Nej er totalt presset med valg! Hehe men er sikker på vintage Lume.. Og messing indlæg..

Om det så er blå eller sort..

İmage
İmageİmage

Den er også fed med sort indlæg.. Men så ligner den så meget andet imo.. Messing all the way! 😎

/insert clever or funny note here\
Svar
😎 ja ikke let. Sikker et problem.
At de smed 2 nye varianter op var ikke pænt gjort
Jeg fra selv tæt på messing med vintage lumen men trak det konservative kort

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • Møller
Svar
Haha nej det ligner sku ikke noget! Den slags forstår de sultne børn i ulandene sig slet ikke på! De valg vi skal tage!

[-]
  • Smilla
Svar
Ja skræmmende.... det er sku lidt som narko 😎 sikke en rus. perioden med at lede / finde det HELT rigtige / få det hjem...perioden efter hvor det er det eneste ene ! Ha
Ja og det er så lige til jagten igen går ind suk

[-]
  • Møller, tg, whoa
Svar
Så fik vi sendt vores fælles bestilling afsted, og det endte med at dække alle typerne (med vintage lumen). Nu skal der så lige ventes lidt (længe) først, den søde vente tid ;-)
Svar
Jeg endte med sort skive og lynette, og fake patina. Så er det bare at vente:)
[-]
  • Møller, Smilla
Svar
Ja nu kan det kun gå for langsomt:-) vi må næsten mødes til et gruppe billede når det bliver tid til at åbne pakken jeg er frisk

[-]
  • Møller, whoa
Svar
Hehe tror sku vi er spredt lidt rundt i hele landet! Men gtg i det nordjyske er jeg klar på ;-)

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)