Kickstarter ure..
Blå og brun er forøvrigt blevet valgt som de ekstra farver man kan vælge imellem! Og de har meldt ud at visernes farve bliver lidt mere som kassen!

".. Hey guys!
The hands color in the protos are a tad off(too rose gold) and will match the brass case color in the final production. Hands length is fixed i'm afraid!"

Og han skulle få prøver på læder remmene inden for et par uger!

/insert clever or funny note here\
Svar
Fedt review fra W&W, det bliver svært at vælge et. Jeg havde egentlig bestemt mig for et uden messing indlæg, men nu er jeg ikke så sikker alligevel...

Det bliver svært at vente ;-)
[-]
  • Møller
Svar
Jeg er næsten sikker på messing! Og vintage Lume! Men ja... Det er bagsiden ved dem slags! ;-)

Svar
Fandt lige et par billeder jeg ikke har set før! Der er ved at komme lidt farve pr det!

İmageİmageİmage

Kan sku ikke finde ud af den med blå skive.. Så svært når det kun er en render..

İmage

[-]
  • Smilla
Svar
Bliver pændemde at se live nye valgmuligheder gør det ikke lettere

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar
Men tror desværre ikke vi ser den blå og brune før.. Mener jeg så et sted at det ville tage et par måneder at få lavet prototyper! Så det ville jo skyde levering levering noget mere!

Det er sku svært så..

Svar
Så fik jeg endelig læst denne tråd igennem og må indrømme jeg er vild med designet. Jeg er normalt ikke voldsomt interesseret i micromærker, men dette fanger godt nok. Og med en diameter på 41mm (perfekt til mig) og en simpel skive samt det flotte enkle logo spiller det godt nok Icon_smil
[-]
  • Smilla, whoa
Svar
Så er der valgt model så er det kun at vente..... ..

Svar
Hvad valgte du?
Svar
Black vintage lumen. Bliver spændende at høre hvad andre har valgt.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: