Bücherer i Illum - nogle første reaktioner?
(25-10-2016, 07:58 PM)KimT Skrev: En anden ting. Nu er København ved at være mere og mere interessant, måske vi skulle prøve at arrangere en mini version af NY´s watchwalk?

Se, det var jo en god ide, Kim. 

Hvilke destinationer kunne være med på den tur?

- Klarlund
- Hvelplund
- Mathiesen
- Bucherer

Er der andre potentielle destinationer? Der er vist 1-2 i bredgade, som jeg ikke kan huske navnene på.

Claus

Svar
En af de mere interessante kunne være Franz Jaeger, hvor der ofte er noget sjovt vintage. Ydermere er jeg sikker på, at Linde Werdelin gerne stiller nogle modeller til rådighed hos Franz Jaeger, udover deres normale udvalg Icon_smil
Svar
Franz J. er et godt bud Icon_Up

Claus, du siger bare til hvis vi to skal tage det op og prøve at få det arrangeret. Jeg er lidt hængt op de næste 14 dage, men derefter er jeg frisk på at deltage for fuld tryk. Hvis det er noget du er interesseret i, kan vi to lige skrives/snakkes ved om et par uger.
[-]
  • cfnissen
Svar
(26-10-2016, 12:50 PM)KimT Skrev: Franz J. er et godt bud Icon_Up

Claus, du siger bare til hvis vi to skal tage det op og prøve at få det arrangeret. Jeg er lidt hængt op de næste 14 dage, men derefter er jeg frisk på at deltage for fuld tryk. Hvis det er noget du er interesseret i, kan vi to lige skrives/snakkes ved om et par uger.

Det er en aftale. Ku' være sjovt at prøve. Vi skrives ved om et par uger. 

Claus

Svar
Det er en plan Icon_Up
Svar
Det var da en super ide Kim.
Jeg kan iøvrigt godt lide at Claus lige fik rangeret butikkerne i København ;-)
[-]
  • cfnissen
Svar
(26-10-2016, 02:43 PM)tg Skrev: Det var da en super ide Kim.
Jeg kan iøvrigt godt lide at Claus lige fik rangeret butikkerne i København ;-)

Haha. Nope - det er en tilfældig rækkefølge. Kender reelt kun to af de 4-5 der er nævnt. 

Og religionskrigen gemmer vi til senere. Skal ikke startes her :-) 

Claus

Svar
(26-10-2016, 03:10 PM)cfnissen Skrev: Haha. Nope - det er en tilfældig rækkefølge. Kender reelt kun to af de 4-5 der er nævnt. 

Claus

Enig, jeg er nu ikke religiøs.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
(26-10-2016, 03:27 PM)tg Skrev:
(26-10-2016, 03:10 PM)cfnissen Skrev: Haha. Nope - det er en tilfældig rækkefølge. Kender reelt kun to af de 4-5 der er nævnt. 

Claus

Enig, jeg er nu ikke religiøs.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk

Det ved jeg, tg. Jeg kom bare til at tænke på tidligere tider her på forum. Sorry :-)

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Super ide følger spændt udviklingen

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)