En lille ny kom til min verden i går
İmage

Jeg er virkelig overrasket over udseende, finish og generel kvalitet på denne Tudor. Jeg har haft flere af deres modeller, både nye og ældre, og jeg synes at de, for hver gang de kommer med en ny model, skruer en tand op for kvaliteten og især finishen. Værket er ETA 2824-2, hvilket jo ikke er dårligt, men et "standard" værk. 
Kasse, skive,lås mm. er så flot lavet og alle dele spiller 100% sammen. Vil gerne have haft, at de puttede deres eget nyudviklede In-house værk i, men det gør det helt sikkert ikke billigere!
Og så er der størrelsen... 36mm. Skønt at komme "hjem" igen og det sidder som smør på armen. Da kassen er fladbundet og man ser det hele, virker det som en større og mere robust ur, end Rolex 36mm. Det samme med lænke og lås, der er lidt kraftigere udført end Rolex 36mm.

Siden Basel, hvor det blev vist første gang, har jeg været vild med det ur, og jo mere jeg har læst, des mere var jeg overbevidst om, at hvis bare 90% af det beskrevne holdt vand, skulle jeg have et. Efter 2 minutters kikken og en tur på armen hos en dansk AD i går, blev kortet kørt igennem.
Det var så anden gang, efter vel omkring 80 ure, at jeg købte nyt hos AD..dog med en lille rabat  Icon_blink

Nu vil jeg åbne min Guinness og "nyde" det alt for varme vejr... hvis de sidste dages varme blev lidt mere fordelt, kunne vi have haft 14 dage med 22 grader istedet.

Go' weekend
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Tillykke med den lille ny, det er et mega fedt ur.. skal vi ikke se et billed på armen?? Icon_flag
Svar
Fedt ur og god øl :-)

Jeg er også helt vild med uret, men jeg er lidt bange for at de kommer et inhouse værk i om et år eller to og jeg vil foretrække det

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Takker og enig med dig tg... mon ikke der kommer deres eget værk i om et par år...med en pæn prisstigning til følge. Især hvis det fortsætter med den popularitet modellen har fået.

/Allan
Svar
Elsker Tudor. Smukt ur
Mvh Kim 
Svar
Fedt!! Tillykke!
Men må jeg ved om liiidt flere billeder???? :D
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Har også kigget på denne. Den er nice. Ville gerne se wrist shot med sort læderrem hvis du en dag får sådan en sat på. Men fedt ur og betalelig og lækkert med de 36mm.
Svar
Dejligt ur omend de 36mm er lige i underkanten til mine fede arme (40mm havde været bedre til mig), men har man armen eller smagen til det holder det 100% Icon_Up
Svar
Tillykke med den! Og jeg siger gerne DIPS på at få en besked, hvis du skulle sælge på et tidspunkt. Jeg synes det er det smukkeste ur tudor har lavet i nyere tid... Icon_Up

Bare spam tråden med billeder!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tak alle sammen.
Her kommer lidt flere billeder, desværre ikke med sort læderem. Men der medfølger en tæske lækker og lidt "fræk" OEM Natorem med Tudor spænde.Giver uret et helt andet look.
İmageİmageİmageİmage

/Allan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)