Nyt ur - Vulcain Nautical
Jeg startede en tradition da jeg fik min datter og købte en Speedmaster som hun ville få når hun bliver 18. Sidste uge fik jeg en søn og havde længe overvejet hvilket ur jeg skulle købe i den anledning. Jeg havde kigget på Seamaster 300 men synes lynetten virker for billig, overvejede derfor en Seiko Marinemaster 300 i stedet og havde egentlig besluttet mig.. Men så skete det at jeg så en Vulcain og begyndte at lede og så måtte jeg have en Nautical.

Da der ikke er nogle forhandler i Danmark og gerne ville se et i virkeligheden, måtte jeg søge hjælp her på forummet og Maclerche var rigtig venlig at ville mødes og vise mig hans og så var jeg solgt og bestilte det straks efter vores møde. Stor tak til Henry for hans store hjælp og tid..

Nu til lidt billeder.
Unboxing
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Størrelses sammenlignen med min Sub.
İmage
Til sidst et whristshot.
İmage
Det er dejligt at have barsel så man har rigtig tid til at nyde sit nye ur.

P.sebastian
[-]
  • peterkaa
Svar
Tillykke med søn og ur.  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • p.sebastian
Svar
Ja tillykke med d begge to ting! Venter selv en søn inden for et par uger og har bestilt et Oris aquis i samme anledning! Går ikke med det før den dag han bliver født!

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad de.. "indre" talrækker på skiven er til?

/insert clever or funny note here\
[-]
  • p.sebastian
Svar
Det er et skema til at beregne sin dekrompresionstid. Har ikke helt læst hvordan det bruges endnu. Må indrømme at jeg nok ikke får brug for den alligevel;-)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
(22-07-2016, 03:13 PM)p.sebastian Skrev: Det er et skema til at beregne sin dekrompresionstid. Har ikke helt læst hvordan det bruges endnu. Må indrømme at jeg nok ikke får brug for den alligevel;-)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Okey da! Nej det kan da være du har lidt ret i det;-)

/insert clever or funny note here\
Svar
Super cool, Tillykke med begge de to små :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • p.sebastian
Svar
Tillykke med begge ting! God tradition du har startet der :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • p.sebastian
Svar
Først og fremmest tillykke med sønnen. For dem af jer herinde der ikke har børn, man tror ikke på det før man selv får nogle, men det er langt større end at få et nyt ur Icon_e_biggrin1

Og også tillykke med uret, det bliver du og siden sønnike glad for.
Mvh
Morten
Svar
Tillykke med jeres den lille nye
Og dit nye ur.   Icon_cool

Alt blegner over for følelsen af at blive far 
Men det er et fedt ur som jeg er sikker på at i vil blive glade for. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • p.sebastian
Svar
Efter at have set uret kan jeg bekræfte at det er fedt.

Alarm komplikationen er svært undervurderet, jeg så det gerne på alle urene med dato i stedet for datoen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)