Så er den gal igen!
Tudor Pelagos Icon_smil

Svar
İmage stadig en af mine farvoritter...
[-]
  • tg
Svar
Jeg havde - ligesom Møller - valgt et Fifty Fathoms (http://www.blancpain.com/en/watch/5015d-1140-52b), hvis du søger et ur til fritid og sport. Mønsteret bidrager til skabe en fin visuel effekt i kombination med brugen af blå PVD.

Dernæst havde jeg valgt et HM Perpetual Moon fra Arnold & Son (http://www.arnoldandson.com/home/royal-c...c122s.aspx), hvis du søger et ur til formelt brug eller lignende.
Svar
(30-06-2016, 06:16 AM)Møller Skrev: Blancpain Fifty Fathoms Blue Flinque

İmage

Omend uret er i den store ende til min smag, så er det dælme en lækker skive Icon_not
Svar
Uden en idé om dit budget kommer man let til at skyde med spredehagl. Jeg vil foreslå et IWC pilotur fra "Le Petit Prince" serien. Her er f.eks. et Big Pilot.
İmage
Hvis der er penge nok, er der næppe noget smukkere end F.P Journe Chronometre Bleu.
JK
Svar
Denne version er også virkelig fin.

İmage

İmage

Billederne er fra en ur-ven og de kan ses på hans Instagram profil under navnet @virgilen8 Icon_smil
[-]
  • bcmb, phrede
Svar
Hvis penge ikke er noget problem Icon_party
İmage
Svar
Mange TAK for de gode bud Icon_Up

Kim, hvordan er størrelsen på det viste Rolex? Vintage Rolex i 40mm ser/føles meget småt ud på mine brede håndled Icon_flov Umiddelbart synes jeg, at det viste er lidt mere "kantet", og dermed måske kan virke større på håndleddet?

Jeg går i gang med at tjekke de foreslåede ure ud - Der er lækre klokker imellem Icon_party
De venligste hilsner, John
Svar
Den nye kasse er også 40mm, men som du selv er inde på virker det større pga. udformningen. Jeg mener vores håndled er sammenlignelige i størrelse, så det giver dig nok et fornuftigt billede af hvorledes det vil virke på dig.
Svar
Spændende, hvad du ender op med !! Icon_smil

Hvis du alligevel overvejer at prøve ure på 40mm på dit (forholdsvist store) håndled, så ville jeg anbefale dig at prøve Omega Seamaster Aqua Terra i blå - det er 41mm, men virker meget større. Skiven fylder mere, end de dykkerure, du er vant til, idet uret ikke har en dykkerkrans. Uret er dog alligevel vandtæt til 150 meter, så du kan sagtens bade fra både strand, pool og i bruseren med det Icon_blink

Bærekomforten er i top og den blå skive er en af de flotteste, der findes imho - måske kun overgået af AP´s !!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • bcmb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)